er komen zoveel nieuwe accounts bij elke week, dan wordt de kans volgens mij steeds kleiner dat we mogen buzzen.
actieve buzzers maken meer kans, denk dat dat het is. en als je er later bent bijgekomen ben je natuurlijk nog niet actief. ik weet niet hoe lang jullie al aangemeld zijn? maar mischien dat vaker inloggen bij buzzer en reageren op de buzzlog je status wat verhogen kan het wasmiddel werkt overigens erg goed, en is zuinig in gebruik en ruikt lekker
nee hoor ik log me minimaal 1x in de week in ben nu langer dan een jaar aangemeld en heb pas 2x mogen buzzen wel heb ik regelmatig en pol in moeten vullen oh ja doe opera mocht ik doen ,maar de dag kon ik niet
Als je je aanmeldt als buzzer, wordt je dan niet overladen met van alles en nog wat (spam)? Of is het wat dat betreft volledig veilig?
Ik kreeg gisteren de uitnodiging om Klein en Krachtig te buzzeren. Dus ik neem aan dat ik binnenkort het wasmiddel ook mag ontvangen. Leuke buzzer, daar kan je echt wat mee!
Ik had er gisteren ook 1 binnen, en ingeschreven maar hij was al vol, na 1 1/2 uur! Erg jammer, helaas volgende x beter
Ik kreeg net een mailtje over de kerstbuzz. Ben benieuwd, wat het gaat worden. Iniedergeval iets met fotograferen.
Ja ik kreeg m ook, doe nu een poging om m in te vullen..(gaat heel erg langzaam!) Ik ben gek op foto's maken dus dat zit wel goed, ben benieuwd verder! Je krijgt iets onder je virtuele kerstboom, dus via de computer!
Nou nu weten we het! Het is een kortingscode waarmee je een album bij albumprinter kunt bestellen! Hartstikke leuk, en ik vind 14,50 een hele fikse korting! Mochten er mensen hier zijn die niks met hun code doen, dan hou ik me aanbevolen, heb een hoop vriendinnen die ook zouden willen! Maar ik ga er zeker mee aan de slag! Heb al eerder een 30 bij 30 album besteld bij hen en ben zeer tevreden! Leuk kerstcadeautje van Buzzer!
Ik heb ook net het mailtje binnen met de actiecode, leuk hoor ik ga er zeker gebruik van maken. Nu is het alleen nog wachten op de omo klein en krachtig.