De eerste fles was inmiddels op (van de color) dus kunnen nu nog een maandje wassen En de rest gaan we weer vrolijk uitdelen. (Wel leuke washandjes hoor!)
Hier is de eerste witte was ook aan het draaien ik ben benieuwd! Er zit trouwens aardig wat in die doos, daar kan ik heel wat mensen blij mee maken.
had gehoopt dat ik vandaag ook de buzzkit binnen zou krijgen, maar............ helaas en ik was toch de hele dag thuis. zijn er nog meer mensen die hem nog niet gehad hebben? heb wel een mailtje gekregen dat ze proberen dat ie 2 feb. zou worden bezorgd maar wel met een slag om de arm dat het eventueel 9 feb. zou worden. zijn er meer mensen die ook dat mailtje gehad hebben.
Weet je wat leuk is.. Die washandjes zijn een soort van lot.. (was boekje net aan het doorbladeren) kan je dus "iets" mee winnen!
Ook ik was gisteren bijna de hele dag thuis (en toen ik niet thuis was, was mijn man thuis), maar ook ik heb niets ontvangen. Ik doe mee aan de Robijn buzz. Zal deze dan pas volgende week worden verstuurd ?
hoef me nog geen zorgen te maken, heb net een mailtje gehad van buzzer dat het pakket van robijn aankomende zaterdag geleverd word. dus mvanamberenkeenan, we moeten nog even geduld hebben.
Ik vind het wasmiddel echt goed, ik gebruikte altijd robijn en af en toe ook omo maar dan de poeder. Ik moet zeggen ik vind de vloeibare versie echt heerlijk ruiken en ik ga de klein en krachtig zeker kopen als het in de winkel ligt! Ons kleding wordt idd gewoon goed schoon (merk ik voornamelijk aan Thyron's kleding) als ik 1 zo een dopje in het laadje doe echt super goed! Echt grappig trouwens ik wist eerst niet wat ik met die dop moest dus had ik hem tussen de was zelf gedaan net een wasbol whahaha echt dom Daarna kwam ik er achter dat je het gewoon in het laadje moet doen.
die zakken zijn wel erg groot. ziet er niet uit als je daar een pakketje mee maakt. ik doe alles in het washandje, maakt het wat leuker en met die washandjes kan je wat winnen, dus even goed doorlezen
Ik heb alles ook in het washandje gedaan. vond dat leuker als in die zakken. En het wasmiddel bevalt hier goed!
Ik heb het inderdaad ook in het washandje gedaan. Het de zak maar opgevouwen, want daar kon je ook weer iets mee winnen met de fotowedstrijd. Onder de vlek zit een code... daar kun je iets mee winnen.
nou indd wat een grote zakken zeg heb pakketjes gemaakt van die washandjes en met elastiekies dicht gemaakt ik moet zeggen vind de wasmiddel ook erg lekker en me was wordt er erg goed schoon door
He dames, ik heb vandaag m'n bizzkit van Robijn Klein en Krachtig binnen gekregen (eindelijk) maar er zitten geen washandjes in waar jullie het over hebben. Hebben jullie die van Oma dan? Heb verder de boekjes er niet bijzitten dus kan er nog niks mee, erg jammer.
heb vandaag ook de robijnkit binnen gekregen. 2 grote flessen robijn, heel veel proefmonsters in de vorm van een dop, wasboekjes en heel veel kinder t-shirts in verschillende maten van fruit of the loom. heb vanavond een verjaardag, dus ga heel veel mensen blij maken. weer eens wat anders dan cadeautjes geven, nu krijgen ze cadeautjes.