Hier gisteren ook Robijn pakket binnen gekregen! Echt een hoop t-shirts en proefverpakkingen Kan ik echt een hoop mensen mee blij maken!
Aan de Omo dames... Hebben jullie washandjes ook allemaal hetzelfde lotnummer? Hier per toeval achtergekomen, en gecontroleerd met de nog niet uitgedeelde washandjes en volgens mij zijn ze allemaal hetzelfde... tis nie eerlijk!
in de was gooien is niet nodig, je kan de vlekken er zo afhalen (en op een spiegel plakken bijvoorbeeld, ik kreeg die tip dus van iemand hahaha, dus nu hebben we een spiegel met vlek). (en de vlekken kunnen ook weer terug zodat je het washandje nog wel kunt weggeven)
ik heb t wel in mijn raportje geschreven dat ik het toch niet echt netjes vind dat alle washandjes de zelfde code hebben... de mensen gaan toch een kijkje nemen of ze iets gewonnen hebben en tja als iedereen de zelfde code heeft dan weet je het wel voor de rest ben ik wel te vreden over Omo zelf en jullie? toevallig buzzed mijn buuf Robijn dus heb een minibuzzkit geruild :-D toevallig kwam ik er achter omdat mijn dochter zag dat het buurjongetje met een t-shirt liep die ik toevallig gekregen had via minimuisje dus mijn dochter heeft ook gebuzzed hahahahaha ze is altijd wel een actieve buzzer
Hé, ik buzz ook, maar heb al tijden geen mail ontvangen. Een jaar geleden (ofzo) heb ik Pampers gebuzzed. Dat was ook leuk.
hmmzz dat is ook gek dan miekiemiek kom je dan nog wel regelmatig op de site van buzzer? of heb je toen je pampers mocht buzzeren geen raportje ingeleverd? zou toch eens een kijkje gaan nemen op de site en mss kan je wel een mailtje sturen?
Ik heb zowel Buzzer als Omo benaderd met de vraag hoe het zit. Ik kan wel iets bedenken hoor, er zijn waarschijnlijk maar een paar andere nummers, en dat zijn de nummers die gewonnen hebben. Maar dat moeten ze dan wel ergens vermelden dat het zo werkt. (En ze moeten die vlek niet zo makkelijk maken om te verwijderen hihihi) Ik was nu al sinds december met Omo en ben er ook wel tevreden mee. Ik ga op mijn verjaardag de omo paketjes uitdelen.
hihihihi ja Daphne dat is makkelijk heb je er genoeg? anders neem ik de mijne ook nog wel mee hoor? ! heb jij dat ook dat als je die slabbertjes geknoeit met van die oranje vlekker echt moet wassen met 1,5 dopje? ik dus wel de rest was ik gewoon met 1 dopje, maar de echte vieze was moet ik meer van gebruiken...
whahahahahaha... ja heb ze al weer een tijdje niet gezien weet niet of ze nu zonder knoeien kan hihihihihi