doe ik zekers zijn er trouwens nog andere dames die iets anders mogen buzzeren? of is het nu alleen K&K
even een vraagje voor de ervaren buzzers onder ons............ hoe gaat dat met het rapporteren van een produkt? het is voor mij de eerste keer dat ik mag buzzeren en weet niet zo goed wat er van je verwacht word. moet je zelf een rapportje intikken of krijg je een mail met een geheugensteuntje dat je nog moet rapporteren. wil de volgende keer natuurlijk wel weer buzzeren dus wil geen kruisje achter mijn naam dat ik een slechte buzzer ben.
als het goed is en je staat op je buzz pagina dan zie je links een gedeelte staan dat je kan raporteren dat klik je aan en zie je vanzelf welke product je kan raporteren... nu in dit geval denk ik haast ( moet de mail nog helemaal doorlezen) je doogelinkt word en volgt alles vanzelf. het is heel simpel om een buzz raport te maken. heb je tussendoor niet geraporteerd dan? ik heb op alle mailtjes een leuke spontane reactie gehad op 1 na die ging over de codes hihihihihi nou veel succes iig groetjes mandy
ja je rapporteerd gewoon via de site en met 1 a 2 dagen sturen ze een berichtje terug dat je via de mail krijgt. ( ook om veiligheidsredenen). Ook als je iets niet snapt, stuur je een berichtje en krijg je altijd antwoord terug.
krijg een aantal literpakken en 18 meeneem-pakjes. en leuke buzz dingen... dus ben benieuwd. hebben ondertussen al best veel gebuzzed... helaas geen wasmiddel
Ik heb hier nog een paar k&k Robijn kitjes liggen hoor . Dusse als je in de buurt van Amsterdam woont dan roept u maar Goed spul trouwens, die robijn ! Groetjes Joyce
er is geen tacktiek toen je je inschreef heb je het 1 en ander in moeten vullen nav dat krijg je polls toe gemailt als je daar alles heb ingevult is het afwachten of je uitgelood word. wel is het zo hoemeer je raporteerd hoe beter je in het lijstje komt te staan teminste als ik dat moet geloven wat er op de site staat dan he. er komt vast wel iets wat je binnenkort mag buzzeren...
ik heb bijna alles aangevinkt wat je kon en wil doen. Ik kan weinig rapporteren omdat ik niks krijg, of wat kan je nog meer rapporteren dan?
ze kunnen ook zien of je nooit, soms of vaak inlogd... ook daar houden ze rekening mee. kijk regelmatig ff naar de reacties van andere buzzers wie weet helpt het.