consider je krijgt vanzelf weer een mailtje van buzzer wanneer je het allemaal thuis kan verwachten en zo molly ik ben dan wel benieuwd na die fristi cooler
Mandytjuh, mocht je ook fristi doen of die andere? Wij vonden de fristi leuke verpakking en ik vind het ook lekker (niet te zoet), maar het ziet er vreemd uit beetje als waterige oranje fristi (zat ook nog eens in een groenig glas en dat helpt niet Eerste testkindje vond het niet lekker, ben benieuwd morgen kunnen die van mij aan de slag.
nee ik mag dubbelfriss minder zoet buzzeren zal is aan mijn schoonzus vragen wat zij mag buzzeren zij heeft vorige x ook sissi nogwat mogen doen was ook wel lekker
Wij hebben net de kerstbuzzer besteld, een verjaardagskalender! Nog net op tijd, het moest voor 2 april besteld worden! Groetjes, Didier
Heeft er al iemand van de dubbelfris minder zoetbuzzers een bevestigingsmailtje binnen? Ik keek eergister op mijn buzzpagina en daar stond de uitnodiging voor dubbelfris in mijn inbox en er stond vol maar ik heb toch geprobeerd en ik kon nog voltooien....
amanthis, heb jij even geluk. dan zijn er zeker wat plaatsen bijgekomen. meestal duurt het wel even voor je verder bericht krijgt
Zeker geluk hebben en ik stop ook niet bij het woordje VOL, ik kijk altijd of het toch kan maar ik heb wel een mailtje gestuurd naar buzzer zelf omdat ik geen uitnodiging via email heb gekregen maar het was goed zeiden ze. Ik ben wel benieuwd wanneer we het binnenkrijgen
Iemand Dubbelfriss al binnen gekregen afgelopen zaterdag? Ik kreeg vandaag een mailtje dat als ik het zaterdag niet hebben heb gekregen het a.s. zaterdag krijg. Ben benieuwd.
Er zitten geloof ik ook kleine proefpakjes bij? Dan kan ik die mooi zondag op de verjaardag van mijn vader uitdelen. En smaakt het lekker?
ja klopt geloof ik 6 ltr pakken en 6x 3 pakjes ik vind de lemon/kiwi het lekkerst, maar vind wel dat je een rare smaak van in je mond krijgt, beetje droog of zo lijkt net of je natrena zoet druppeltjes proeft zoiets in die richting moet wel zeggen je moet hem wel super koud drinken anders is het helemaal niet te drinken. de groene appel/rode bes vind ik ook wel lekker prikkelend in de mond en friss, maar voorkeur gaat naar kiwi uit
3x raden wat ik nu mee heb op het werk, limoen kiwi en is super lekker! de postbode stond zaterdag al bij me aan de deur voordat ik een mail had.
Hoe kan je je inschrijven voor ander buzz products ik heb nu alleen nog maar die Robijn en Dat fotoboek gehad maar verder zie ik niets