als het goed is krijg je vanzelf een mailtje of je een poll in wilt vullen als je die poll in hebt gevult en je kan hem op voltooien klikken of als je geselecteerd word dan mag je het prod buzzeren het is ook wel eens voorgekomen dat er mensen toch nog iets mochten buzzen doordat ze gereageerd hadden op een bericht wat andere buzzers geplaatst hadden
oh ja het kan ook nog wel eens zijn dat het mailtje niet aankomt of wat dan ook dan kan je ook kijken in mijn buzz ( links van je home page) die klik je aan en dan kan je precies zien waar je aan mee doet wat voor berichtjes je hebt gehad en waar je nog aan mee kan of mag doen
je mag ongveer 1 a 2 dingen in de drie maanden doen. Meestal maar 1 campgane tegelijk, dus nu heb je de robijn en moet je waarschijnlijk weer even wachten.
Oke, jammer dat je niet via die site polls in kan vullen want ik zie hier op het forum iets over Fristi staan en ik heb niets ontvangen niet eens een vragen formulier ofzo .... Jammer want wil graag meer buzzen
Je kan in principe alleen meedoen met een campagne als je een uitnodiging via e-mail krijgt. Ik heb weleens aan meerdere campagnes tegelijk meegedaan.
Heeft er van de buzzers onder ons nog iemand een code over van de albumprinter? Hij is nl nog tot 1 april geldig en ik wil hem anders wel graag gebruiken. Wil je me dan een PB sturen?
Er komt een nieuwe campagne aan die mij wel wat lijkt, het heeft te maken met Dove. Als het goed is, worden vandaag de uitnodigingen verstuurd
Ik wel maar omdat de uitnodigingen dus nog niet verstuurd zijn is het weer weggehaald, ben erg benieuwd wanneer we wat krijgen, wat ik zo snel las dat er 3500 buzzers mee kunnen doen aan deze campagne. Maar idd afwachten.......ben ik alleen niet zo goed in
eff een vraagje, ik heb me net ingschreven, en nu? Moet ik nu gewoon afwachten tot ik een mailtje krijg?
dankjewel, maar als ik het dus goed begrijp krijg ik vanzelf een mailtje als er iets nieuws uit te proberen is, of moet ik dit zelf in de gaten houden?
ja, ik mag ook mee doen... had nog geen mail gehad, toch maar even gaan kijken op de site en hij stond er tussen en kon ook voltooien...