Ik heb de bevestigingsmail van het snoep-buzzeren gekregen. Zaterdag strooi ik hier op het forum wel wat rond. Kwebbel
Hmm hier ook geen boek die had ik wel graag gebuzzed snoepjes heb ik overgeslagen.. iets met dat ik mezelf beloofd heb tijdens de zwangerschap geen 20kg aan te komen en ik toch iets al iets met chocola heb dan sla ik de snoepjes maar eventjes over
Ik krijg net een mailtje dat ik mee mag doen aan de beauty buzz.. een Satinelle Ice Premium van Philips. Super!
Ik heb me gisteren maar eens ingeschreven ... Ben benieuwd wat het worden gaat . Heb de site doorgespit en het lijkt me wel heel leuk Groetjes Joyce
ik heb me twee weken terug ingeschreven...maar heb nog niets gehoord... weet iemand of dit normaal is...of is er iets mis gegaan met mijn aanmelding? bvd....groetjes
*voel nu alsof ze de ENIGE is dei niet mag buzzeren* *doe sip* dat philips klinkt als een scheer"ding" trouwens al enig idee wat het is kalush?
hmm nu kan ik ook niet inloggen op buzzer.nl *mok* moe, schoongemaakt ipv gesport (was toch te lam om nog de stad in te fietsen en straks weer terug stiekum) en dan wil ik NU graag inloggen *reset wachtwoord*