Nou zoals ik het nu bekijk krijgen we op zeer korte termijn wel veel campagnes hoor. Dove Pathe Streamium 3 campagnes in 1 week, ben benieuwd of er nog meer komen
Nog niemand, de uitnodigingen worden vandaag pas verstuurd. Ik heb namelijk gebeld, er staat in het verhaaltje dat vorige week vrijdag de uitnodigingen zouden komen, dus ik gebeld en hun zeiden dat ze nog bezig waren met selecteren en dat vandaag(ik denk vanmiddag) de uitnodigingen verstuurd worden. Maar iedereen met dove krijgt de uitnodiging niet, dit zei ze tegen mij maar mijn man staat ook ingeschreven, dusseh ik hoop dat hij een uitnodinging krijgt
Mensen een tip, kijk op jullie buzzpagina voor de uitnodiging voor de streamium......ik heb hem net ingevuld maar er is weer wat misgegaan met de mailtjes.... Dus Kijkkuhhhh mensen
Mijn man mag de streamium gaan buzzen Ik mag even niets buzzen. Maar ja... heb net de healthy white gehad.
ik vraag me nou al een hele poos af: wat is buzzeren? wat is het wat kun je ermee en waar doe je dat?
Jieu kreeg net in een keer de postbode aan de deur met een pakket. Ik dacht dat ik eerst nog mail zou krijgen, maar niet dus. Het ziet er wel leuk uit. Wie heeft hem nog meer al gehad?
Ik heb het net binnen gekregen, mooi pakket weer hoor...ik ga zo de pakketjes maken om uit te delen. Ben benieuwd of het ook doet wat het belooft
Ik heb ook net het dove pakket binnen gekregen! Ziet er inderdaad leuk uit, en het ruikt ook lekker. Me vriendinnen zullen wel weer blij met me zijn...met die gratis deo. Ben benieuwd of het ook echt werkt
Hier zat het pakket ook in de brievenbus. Ziet er idd erg leuk uit en de geurtjes zijn ook lekker, iets heel anders als de andere deo's die ik van dove gebruikt heb. Ben benieuwd of het ook echt werkt. Ik zit nu nog te dubben wat ik zal proberen roller of spuitbus Gr Jacquelien
nee, ze weten niet eens je tel. nummer.. je moet, als je iets buzzt, een paar rapportjes schrijven over het product en een eindpoll invullen