Pampers Baquba Rum Feist Op zoek naar Evita Plaatjesboek Dubbelfriss minder zoet IKKI Dove Ook mogen buzzen (maar niet meegedaan) Pathe Opera Wel meegedaan (was campagne voor alle buzzers) Kerstbuzz(2007)
Wel grappig zo te lezen dus.... heb mij ook aan gemeld. Moet je zo nu en dan wat in te gaten houden ? Inlogen op de buzzer site?
Hi! Ik heb me ook aangemeld. Klopt het dat als je inlogt dat dan alle vakjes leeg zijn van: "campagnes waar je aan meedoet" en "campagnes waar je aan mee kunt doen" of iets dergelijks? Dan is er zeker nog niets waar ik aan mee kan doen? Groetjes!
Je krijgt vanzelf een mailtje als je wat mag gaan buzzen. En dan snel reageren anders is de Poll vol. Kwebbel
wil er iemand voor mij buzzeren? Pathe Buitenhof. 25% korting op een kaartje t/m11 februari Wil je dan laten weten hoe je de bioscoop vind?
Zijn er ook mensen die dat hak gaan buzzeren? Ik heb nog nooit meegedaan, sta al wel een jaar ingeschreven, maar ach, dus ben benieuwd.
ik heb de hak buzz gister thuis gekregen erg lekker spul en heb hem al gebuzzt aan me familie haha ik heb er een poster bij gekregen maar het is me nou niet duidelijk of ik dat ingevuld terug moet sturen ofzo weet iemand anders dit?
Ik ben hak aan het buzzeren. Die poster kun je laten invullen en de uitkomsten moet je dan weer invullen op de website (staat op de 'poster') Is voor mij de eerste Buzz.....eens kijken of het wat is. Sapjes zijn wel lekker trouwens
ik had het al uitgevonden carlijn.. heb al een buzzlog geplaats en een mailtje terug gekregen van buzzer... dit is ook mijn eerste buzz en ik vind het onwijs leuk om te doen hoop dat er meer gaan volgen!