Te gek guppie81! Veel leesplezier meid. Ik hoop dat ik ook nog een uitnodiging ontvang. Dat drankje is overigens ook erg buzzable! Hebben jullie trouwens mee gedaan aan die TV therapeut van de VARA?
ja ik heb er wel aan meegedaan, maar ik heb niks met de vara dus een beetje vreemd als ik dat opeens ga buzzen. Maar heb wel een poll ingevuld
Ik heb er ook aan meegedaan en zelfs een uitgebreide reactie geschreven hoe ik de test heb ervaren. Kreeg ik een reactie van buzzer dat ze het jammer vonden dat ik de knipoog in de test blijkbaar niet zo heb opgevat, dat ik er niet de humor van inzag Tja, heb dus maar weer gereageerd dat ik hun feedback niet helemaal begrijp en graag van hun hoor hoe ik dan had moeten reageren
ik heb 2 weken geleden een mailtje gehad over drank. gister kreeg ik een mailtje dat ikmag gaan testen. maar hoe nu verder? Ik heb gezegt dat ik wil testen moet ik nog meer doen?
Helaas gaat het boek aan mij voorbij. Ik heb nog niet echt iets leuks mogen doen. Alleen de asrbank. Vond ik niet super.
wij krijgen hier Sourci Vitamin om te buzzen... boek wel het voorproefje gehad, maar helaas niet de inschrijvingspoll. Laatste tijd wel veel, deo wel gedaan, hak drankjes ook. afrika afrika, bank, vara niet gedaan
Ik vond het boek geweldig! Het drankje heb ik me ook voor ingeschreven, maar niks meer van gehoord? Dat ik die health dinges niet zou krijgen wist ik wel, die poll zei me al genoeg!
Ja klopt.... Ik heb geen factuur gezien. Dus zal wel gratis zijn. Hoorde wel dat niet alles gratis is dat je voor sommige dingen voor betalen moet. Ik heb 12 flesjes gekregen. 1 flesje is ongeweer 1 euro. ( scaht ik hoor)
Ik heb mij ingeschreven en heb hem nu ook een kleine 3 weken om te buzzen! Ik ben helaas niet ingeloot voor het boek, maar ik heb al wel aan meerdere buzz-acties meegedaan. Mijn eerste was iets van fruitdrankjes in kleine flesjes, ik geloof van Coolbest, en daarna de Dove Hair Minimising. Ik wilde niet meedoen aan de ASR. En nu heb ik dus de Youw8-weegschaal. Ik vind hem wel heel handig, nu kan ik thuis bezien wat mijn BMI is, mijn vetpercentage, mijn spiermassa en natuurlijk mijn gewicht. Ik vind hem alleen echt heel erg duur (hij is meer dan 100 euro als je hem zou kopen), dus ik zou hem nooit zomaar kopen. Na afloop van de buzz-actie mag je het exemplaar dat je toegezonden is, ook kopen tegen een sterk gereduceerde prijs, maar ik geloof niet dat ik dat ga doen. Hangt een beetje ervan af wat ik er dan voor moet betalen.
Ik ben ook Jillz aan het buzzeren en heb ook geen factuur gehad hoor. Sommige dingen zijn gratis en voor sommige dingen moet je betalen. Als je je inschrijft voor een Buzz wordt het ook aangegeven of je moet betalen of dat het gratis is. De Jillz is hier in iedergeval goedgekeurd! Groetjes Elvira
Er zitten echt geen haken en ogen aan het buzzeren, je mag vrijwel alles gratis testen ... Er zijn producten waar je voor moet betalen ( als je ze wilt houden ) maar het meeste is gratis ... Buzzen wilt zeggen dat je reclame maakt voor het product, als jij bv die Jillz helemaal geweldig vind dan zeg je dat tegen de mensen om je heen, mond op mond reclame .. en dat is wat die bedrijven willen, door jou gestest word hun product geintroduceert Mijn eerste buz product was de wasverzachter van robijn .. Ik kreeg een bananendoos vol met kleine cupjes om te proberen .. Daarbij kreeg ik voor mezelf nog 3 grote flessen Ik de youw8 niet genomen want ik heb hier de Wii Fit al liggen, daar kan je ook je BMI ed mee meten ...
Ik vind het ook echt heel leuk, bij de Dove Minimising kreeg ik iets van 10 setjes of zo om uit te delen en mocht er zelf ook een paar houden. Sindsdien gebruik ik alleen nog maar deze deo! En er zitten echt geen kosten aan! Ik ben al ruim anderhalf jaar lid inmiddels en heb nog nooit ergens voor hoeven te betalen. Alleen als je bijv. iets wil houden qua apparatuur, zoals nu de Youw8 waar ik aan meedoe, dan kan ik hem tegen een gereduceerd tarief aanschaffen als ik dat zou willen. Anders kan ik het gewoon terugsturen zonder enige aankoopverplichting.
klinkt goed. Ik moest bij de titel trouwens gelijk denken aan buzz van ps hahaha!!! Dit is toch wat anders.
meiden een vraag. heb me in geschreven want het leek me wel wat nu heb ik een uit nodiging voor maggie braadstomen daar op in gegaan dus alle slides door lopen. en voltooid. betekend dit nu dat ik mee doe? ik snap er nog niet zo veel van