Het is een scheer/epileer apparaat... mag deze niet houden, alleen voor een klein prijsje wel kopen anders gaat deze weer retour.. Eerst maar eens proberen. Apparaat kost 110 euro in de winkel (zo wordt er gezegd) We zien wel.. volgende week komt deze al binnen!
Ik heb net het boek binnen. Het is lekker dik moet ik zeggen! Dit weekend maar eens lekker in de tuin lezen!
Jippie! Ik heb de buzzkit binnen van de Truly snoepjes! Wat een heerlijk buzzproduct! Uitdeelzakjes en al. Maandag laat ik mijn dochter uitdelen in de klas. Ze zijn stuk voor stuk lekker, de snoepjes... Mjammie! Ben blij als een kind haha. Hebben jullie hem al? En hoe gaan jullie het uitvoeren?
Hier ook het snoep binnen. Leuk pakket hoor....en lekker. Heb al het één en ander uitgedeeld. Kwebbel
Ik heb de snoepjes ook binnen..Vind ze zelf best lekker, maar bij de berry's in love hadden ze geen dropjes moeten doen... qua smaak net iets te zout er tussen. Maar verder zitten er echt heerlijke snoepjes bij. Ik ben nu 3 dgn vrij van mijn werk maar ga daarna met de doos met snoep op mijn werk wat uitdelen. Ik maak wat briefjes met daarop wat tekst om uit te leggen wat buzzen is, en ruimte op het briefje om ieder zijn mening op te schrijven. Iedereen die het leuk vind kan dat doen en dan de briefjes in mijn postvak stoppen zodat ik een conclusie kan trekken namens mijn collega;s.
ja hier ook de snoep dooos binnen .. en heb ze uitgedeeld aan de buurtjes en ouders.. en iedereen is er wel over te spreken... mijn man heeft vandaag de uitdeelzakjes meegenomen naar zijn werk... hijs vrachtwagenchauffeur en de snoepjes gaan meestal wel voor onderweg hihi dus ben benieuwd naar hun reacties liefs
Ik vind vrijwel alle Truly snoepjes (van Redband overigens) lekker. Fijn dat ze 30% minder suiker zijn en dat er ook géén suikervervangers inzitten zoals: aspartaam e.d. Ook erg prettig dat er geen kunstmatige kleurstoffen inzitten. Dat willen we voor onze kinderen toch?! Orgineel verpakt en orgineel van vorm! Kortom: erg tevreden en het proberen waard!
@andrea: zijn ze wel zoet.. of dat ook wat minder? dat redbandspul is altijd zo mierig wel erg lekker helaas
mja vroeg me af of hetnog wel ergens mee gezoet was namelijk misschien moet ik ze maar gewoon een keer kopen fozo
klinkt in ieder geval als "minder ongezond" misschien dat ik ze ook maar eens probeer ben een zoetfreakje op het moment *aai de aardbeitjes op bureau die het snoepen tegen moeten gaan *
jaaa ik mag weer buzzeren! Dit keer Pure Care verzorgingsproducten. Ben benieuwd wanneer ik het pakket mag ontvangen Mijn schoonbroer is op dit moment de kauwgom aan het buzzeren. Heel apart Kauwgom en een pepermuntje in een....