over de tandenborstel stond dat je hem mag houden als je tevreden bent, tegen betaling van een speciale prijs die later bekend wordt gemaakt. zoiets stond er dus toen ben ik afgehaakt
Iemand die ook maitje heeft gehad over p-less??? Of iemand die er bekend mee is?? Weet niet of ik er mee wil beginnen eigenlijk...
ik heb een poll ingevult en op voltooien gedrukt.. mag ik dan ook mee doen.. heb verder nog niks gehoord of gelzen van ze.
Volgens mij doe je dan gewoon mee. Alleen als er aan het eind een melding zou komen dat de poll vol was, dan zou je niet meer mee kunnen doen. Ik heb verder ook nog niks gehoord.
Ik heb de tandenborstel nog niet binnen hoor.... en inderdaad je kan hem na de proefperiode gewoon terug sturen mocht je hem niet willen... heb toen de weegschaal ook teruggestuurd waar ik achteraf eigenlijk wel spijt van had maarja.... ben beneiuwd wat de uiteindelijke prijs van de tandenborstel word.... scheelt vaak wel aanzienlijk in prijs...
Ik heb vandaag een mailtje gehad dat ik de tandenborstel morgen kan verwachten. Ik doe al een aantal jaren mee met buzzer en tot op heden nog nooit een addertje onder het gras tegengekomen!
leuk mijn man mag de tandenborstel buzzen, ben benieuwd want hij zou je tanden lichter maken ik mag de pless, heb even gekeken en ziet er best leuk uit, veel winkels die meedoen. ach en je bent nergens gebonden aan. vorige week kreeg ik mail dat ik een maggipakket gewonnen heb via buzz, geen idee wat ik hiervan mag verwachten, kan me ook niet herinneren waar ik aan mee heb gedaan, maar altijd leuk
Heb vandaag een mail gehad dat het volgende week zaterdag thuis bezorgd wordt... dat wordt dus smullen....
Sinds afgelopen week poetst Sam met de Sonicare for Kids, ze is pas bijna 3 (leugentje op bestwil haha), maar ik ben er nu al zo blij mee!!! Ze poetst nu echt goed, en wacht netjes de muziekjes af, ze is er helemaal trots op. Leuke buzzer Vorig jaar ook de gewone Sonicare gebuzzed moet wel zeggen dat ik deze aangenamer vindt.. en tja.. grote kans dat wij hem willen houden!
Heb trouwens al paar keer van dit soort buzz's gehad waarbij je de producten tegen betaling kan houden. En toevallig die teruggestuurd en is goed gegaan. Afhankelijk van de prijs wil ik deze wel houden (ben na een week al helemaal om, nu kan ik buzzeren )
die met muziekjes heb je ook van oral b, en dan in disney, hebben wij ook, is soms tegen heel voordelige prijzen te koop