Buzzeren.

Discussie in 'De lounge' gestart door Amanthis, 13 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Ja! Ik heb de tandenborstel!

2. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    candijtje heb jij hem al binnen

3. Female

Female Niet meer actief

over de tandenborstel stond dat je hem mag houden als je tevreden bent, tegen betaling van een speciale prijs die later bekend wordt gemaakt.

zoiets stond er dus toen ben ik afgehaakt :)

4. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    je kunt hem ook gewoon terug sturen hoor

5. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik ga de chocolademouse van mona buzzen :D

6. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Iemand die ook maitje heeft gehad over p-less??? Of iemand die er bekend mee is?? Weet niet of ik er mee wil beginnen eigenlijk...

7. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik ook :D Heb jij het pakket al binnen? Ik heb nog niks ontvangen...

8. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    ik heb een poll ingevult en op voltooien gedrukt.. mag ik dan ook mee doen.. heb verder nog niks gehoord of gelzen van ze.

9. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Volgens mij doe je dan gewoon mee. Alleen als er aan het eind een melding zou komen dat de poll vol was, dan zou je niet meer mee kunnen doen. Ik heb verder ook nog niks gehoord.

10. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    ik heb ook die van p-lezz denk dat ik wel ga proberen koop wel vaker iets via internet.

11. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Ik heb de tandenborstel nog niet binnen hoor.... en inderdaad je kan hem na de proefperiode gewoon terug sturen mocht je hem niet willen... heb toen de weegschaal ook teruggestuurd waar ik achteraf eigenlijk wel spijt van had maarja.... ben beneiuwd wat de uiteindelijke prijs van de tandenborstel word.... scheelt vaak wel aanzienlijk in prijs...

12. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Ik heb vandaag een mailtje gehad dat ik de tandenborstel morgen kan verwachten. Ik doe al een aantal jaren mee met buzzer en tot op heden nog nooit een addertje onder het gras tegengekomen!

13. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    leuk mijn man mag de tandenborstel buzzen, ben benieuwd want hij zou je tanden lichter maken

ik mag de pless, heb even gekeken en ziet er best leuk uit, veel winkels die meedoen. ach en je bent nergens gebonden aan.

vorige week kreeg ik mail dat ik een maggipakket gewonnen heb via buzz, geen idee wat ik hiervan mag verwachten, kan me ook niet herinneren waar ik aan mee heb gedaan, maar altijd leuk

14. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik heb hem nog niet binnen, ze sturen een mail wanneer het komt, want het moet in de koeling :)

15. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Heb jij al wat gehoord wanneer je ze binnen krijgt?

16. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Heb vandaag een mail gehad dat het volgende week zaterdag thuis bezorgd wordt... dat wordt dus smullen....

17. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Sinds afgelopen week poetst Sam met de Sonicare for Kids, ze is pas bijna 3 (leugentje op bestwil haha), maar ik ben er nu al zo blij mee!!! Ze poetst nu echt goed, en wacht netjes de muziekjes af, ze is er helemaal trots op. Leuke buzzer :D Vorig jaar ook de gewone Sonicare gebuzzed moet wel zeggen dat ik deze aangenamer vindt.. en tja.. grote kans dat wij hem willen houden!

18. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Heb trouwens al paar keer van dit soort buzz's gehad waarbij je de producten tegen betaling kan houden. En toevallig die teruggestuurd en is goed gegaan. Afhankelijk van de prijs wil ik deze wel houden (ben na een week al helemaal om, nu kan ik buzzeren :D)

19. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    die met muziekjes heb je ook van oral b, en dan in disney, hebben wij ook, is soms tegen heel voordelige prijzen te koop

20. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Hier zou het de 21e komen.

Deel Deze Pagina