Buzzeren.

Discussie in 'De lounge' gestart door Amanthis, 13 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pauly

pauly Bekend lid

9 nov 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam
    kan ook niet wachten totdat ik iets mag buzzeren

2. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Nee hoor, je krijgt een doosje met -proef-verpakkingen.
    Of je mag een boek lezen en dan houden.
    Het is echt erg leuk om te doen!

Ik nodig dan al mijn vriendinnen uit voor een hapje en een drankje en dan doen we tussendoor buzzen.
    En nee je heb echt geen magazijn nodig :D

3. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
  4. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Hier ook NaturNes van Nestlé aant buzzen atm. De eerste 2 potjes bevielen ongelooflijk goed! (Normaal eet kleine 150 gram met moeite, nu heel potje 200 gram ineens hoppa.....;))

Oja, dit keer schrok ik me kapot van de doos btw! 30 potjes voeding in totaal voor de leeftijden 4-6 mnd, 6 mnd, 8 mnd en 12 maanden!:$

Heb ook al maggi braadstomen mogen buzzen, hoop mensen blij mee gemaakt toen! :D

5. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Ja gehad, maar was volgens mij een info-buzz zeg maar om je profiel aan te vullen..en anders ben ik erg benieuwd wat het product gaat worden:D

6. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Ik ben MeiAsia aan het buzzen... Aziatische gerechtmixen... errug lekker!

7. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Klinkt interessant! Ik heb me ook zojuist ingeschreven.

8. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    hey leuk, ik had dit topic nog helemaal niet gezien!

ik buzzer momenteel de NaturNes van Nestlé, en het is hier echt een succes! maar inderdaad zeg, wat een doos vol!

9. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Ik heb laatst de supermarkt poll en de huisdierpoll ingevuld. Ik was uitgenodigd om een een product uit de supermarktpoll te buzzen ,maar helaas was ik te laat en was die al vol.
    Ik heb de Jillz en dreumesmelk tot nu toe gebuzzerd.

10. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Ik heb me ook zojuist ingeschreven, ben benieuwd hoe het allemaal werkt :)

11. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Ik ben op het moment ook Naturnes aan het buzzen!
    Bevalt supergoed zeg!

Was ook erg verbaasd over de hoeveelheid van de inhoud van de doos!

12. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Hoelang kan het duren voor je mee mag doen na inschrijving?
    Want je krijgt een mailtje? Of moet je het via de site in de gaten houden?

13. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hangt er helemaal vanaf wat je invult en wat voor campagnes ze hebben

bij mij heeft het ongeveer een maandje of 3 geduurd voor mijn 1e uitnodiging
    ik heb net afgelopen zaterdag mijn 1e buzzerkit gekregen

14. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Ik heb zoveel mogelijk ingevult, ben benieuwd :)

Dank je voor je antwoord.

15. Boeketje

Boeketje Actief lid

30 nov 2009
    431
    18
    18
    Zuid-Holland
    hebben jullie vooraf nog iets gehoord over wanneer de buzzkit afgeleverd zou worden?
    Ik heb namelijk de bevestiging dat ik mee mag buzzen (Naturnes) en het mailtje of mijn adresgegevens kloppen. Maar heb nog geen kit ontvangen terwijl er toch al veel mensen zijn die hem ontvangen hebben. Weet iemand of er meerdere verzendingen zijn of zo?

16. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik heb een mailtje gehad dat het opgestuurd was

maar je kunt in je buzzeraccount kijken...daar staat het ook in

17. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Ik ben ook de NaturNes aan het buzzen!

Ik ben op zoek naar mama's in Nijmegen (of omgeving) die voeding zelf wil proberen. Je moet het wel zelf komen ophalen.
    Ik heb 3x2 bakjes wortelen voor kindjes van 4-6 maanden ( of 6 maanden als je dan pas met bijvoeding begint)
    Ik heb 2x2 bakjes worteltjes + Kabeljauw voor kindjes van 6 maanden
    Ik heb 2x2 bakjes Aardappel + tomaat + rudvlees voor kindjes van 6 maanden
    Ik heb 2x2 bakjes Spaghetti, tomaat, rundvlees voor kindjes van 8 maanden
    Ik heb 2x2 bakjes Spinazie + zalm voor kindjes van 8 maanden

Ik zoek 3 mama's die 2 bakjes wortelen willen proberen. (4-6 maanden)
    Ik zoek 2 mama's die 1 bakje wortel + kabeljauw EN 1 bakje Aardappel, tomaat, rundvlees willen proberen. (vanaf 6 maanden)
    Ik zoek 2 mama's die 1 bakje Spagetti, tomaat, rundvlees EN 1 bakje Spinazie, zalm willen proberen (vanaf 8 maanden)

De bakjes van 12 maanden test ik uiteraard zelf op mijn kleine man :D

Je krijgt dus gratis 2 bakjes eten voor je kindje. Het enige wat ik van je vraag is om mij een reactie te geven over wat jij van de voeding vind (en de manier waarop het bereid is) en wat je kindje ervan vind! Graag via PB!

Nu de info over NaturNes:

Afzonderlijk gestoomde ingrediënten
    Alle ingrediënten van NaturNes worden in aparte pannen, en niet langer dan nodig, gestoomd. Het stomen gebeurd onder zeer hoge temperaturen en is binnen een paar minuten klaar. Veel sneller dan de 30 tot 60 minuten die nodig zijn bij de normale manier van stomen. De smaken en voedingsstoffen blijven op daardoor beter behouden en zo kan je kindje beter individuele smaken leren proeven en herkennen.

Plastic vs glas
    NaturNes zit in een plastic schaaltje. Je verwarmt het gemakkelijk in de magnetron en het heeft een grote opening waardoor je je kindje gemakkelijk direct uit het schaaltje hapjes kunt geven.

Vergeleken met de glazen potjes zorgen de NaturNes schaaltjes voor 25% minder CO² uitstoot en energieverbruik: beter voor het milieu dus!

Puur & herkomst
    De producten die gebruikt worden voor NaturNes worden streng gecontroleerd. Zo wordt er bij het kweken van het fruit en de groenten op gelet dat de velden ver genoeg af liggen van bronnen van vervuiling, ook wordt het fruit en de groenten minimaal behandeld en pas gebruikt als ze rijp zijn.

De ingrediënten van NaturNes zijn 100% natuurlijk.
    Dit betekent onder andere dat de ingrediënten zonder pesticiden zijn geteeld. Daarnaast worden er geen conserveringsmiddelen, geur- of kleurstoffen, en geen bindmiddel en zetmeel aan toegevoegd.

Wil je meer weten over NaturNes? Ga dan naar www.naturnes.nl of www.nestlebabyvoeding.nl

18. upc

upc Niet meer actief

Hier hetzelfde. heb ze gemaild en ze hadden tye weinig gekregen van de leverancier. Nu gaat er deze week een nieuwe zending uit.

19. Boeketje

Boeketje Actief lid

30 nov 2009
    431
    18
    18
    Zuid-Holland
    Dank je wel voor jullie snelle antwoord. Dan wachten we nog even af. En dan zal er vanzelf wel een mailtje komen dat het verzonden is (zal dan wel bij de groep horen die de zending van deze week krijgt)

20. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    hier buzz ik ook al een tijdje.. en nog ergens anders.. en het bevalt erg goed en ik vind het leuk om te doen!!

Deel Deze Pagina