Wij buzzen ook de Naturnes! Zoonlief vindt het zeer smakelijk, ik vind het alleen wel te waterig. Te weinig structuur. Er hadden van mij wel meer stukjes in gemogen
Klopt helemaal hierboven! Had vandaag een potje met aardappel voor dr en daar leken helemaal geen stukjes in te zitten! Maar dochter eet dr ook lekker van, ongelooflijk want normaal eet ze helemaal niet zo goed
Ik mag ook naturnes buzzen (heb het pakketje nog niet binnengekregen). Ik woon in drachten (friesland) dus als iemand wil proberen dan mag je het op komen halen!!!
Ik, eigenlijk KJ vond het niets. Helemaal niet waterig maar juist veel te hard zeg maar. misschien doe ik toch iets verkeerd.
Ik heb me ook aangemeld bij buzzer....alleen hoe kan ik ervoor zorgen dat ik met campagnes mee kan gaan doen? of is dat nu rustig afwachten tot ik uitgenodigd word? en hoelang duurt dat ongeveer voor ik actief kan deelnemen?...heb alles ingevuld ook de buzz exchange.
Hier ook de NaturNes buzz. Ik vind het idd een beetje waterig en weinig stukjes, maar zoonlief zit het met smaak naar binnen te werken en dat is het belangrijkste. Ik vind het er ook smakelijker uit zien dan die potjes van andere merken.
Grappig die buzz Wil ik evt ook wel doen. Je krijgt dus steeds gratis dingen wat je uit moet proberen en dan polls en vragenlijsten invullen? Liefss
Ik mocht die babyvoeding ook buzzen, maar heb hem afgeslagen. Wij gebruiken nl helemaal geen potjes dus vond het niet nodig.
Heeft bij mij 1 jaar geduurd eer ik het 1e mocht buzzeren. En n is het ok alweer heel lang geleden dat ik dat mocht doen. 3 maanden of zo.
Ik kreeg net van de buurvrouw een pakketje wokblokjes van maggi en een houten lepel. Ik vindt alleen de wokblokjes niet geweldig Had ze op de huishoudbeurs meegenomen maar vindt het een nep smaak.
Heb ook de wokblokjes gekregen. Pakket nog niet geopend, dus nog niet geprobeerd....ben wel benieuwd. Kwebbel
Hier ook de wokblokjes in huis. Vanavond eens proberen. We eten normaal best wel gekruid, en gewone pakje moeten we ook altijd nog nakruiden, dus verwacht hier eigenlijk ook niet bijzonder veel van..
Ook ik vind de 4-6 maanden potjes veel te waterig. Mijn zoontje kon al heel snel met wat meer stukjes overweg. Die vanaf 6 mdn zijn beter. Wel een makkelijk potje, zo'n plastic bakje.
Ik heb ook de babyvoeding gebuzzt, veeeeeeel te waterig en zacht! Mijn zoontje kom ze bijna drinken... (en dan heb ik het over de 12+)