Heb het idee dat er veel verschil in dikte zit bij de potjes, lees zo veel dat het overal zo waterig was...bij de potjes vanaf 12mnd heb ik dat helemaal niet ervaren juist!
Wordt er nog gebuzzed hier? Ik ben de Maggie Wokblokjes aan het buzzen, zijn erg lekker en makkelijk! En mag nu ook Pedigree Souplesse buzzen, nou ja de hondjes dan
Ik ook! heb nu de wokblokjes en je mag er wel 2 gebruiken om een beetje lekkere smaak aan je wok gerecht te krijgen. En ik heb ook de poll voor de hond ingevuld, hoop ook dat we die krijgen want mijn hond heeft HD!
Dat is toevallig, ben ook de blokjes aan het buzzen. Kan alleen maar moeilijk bedneken wat ik er mee zal/kan maken. En idd oook opgegeven voor souplesse, mijn hond heeft namelijk ook hd.
Ben helaas niet uitgekozen voor de wokblokjes. Laatste buzz was van de chocodreams van mona...heeeeeeeeeeeeeeerlijk!
BIj mij heeft het ook zeker 6 maanden geduurd voor ik voor het eerst iets mocht buzzeren, 1 uitnodiging voor babyvoeding afgeslagen en nu dus 2x achter elkaar. Wil van de week de wokblokjes met pangasiusfilet en wokgroente proberen. Weet alleen niet zo goed welke groenten, mijn dochtertje houdt niet zo van die kant en klare zakjes. Iemand suggesties?
waarom mogen zoveel mensen wel buzzeren en word ik bijna niet uitgenodigd? wat kan het verschil zijn?
Heb ook niet al te lang geleden o.a. de choco dreams gebuzzed. Super lekker! Nu vandaag een uitnodiging gehad voor de 2b-fresh vuilniszakken. Is ook weer eens wat anders, hihihi Wie ook?
Die heb ik net ook gehad... nou ja een mailtje van buzzer dus de poll ingevult. Ben benieuwd of ze mijn geschikt vinden.... ook heb ik die choco dreams getest
Ik heb die van de 2b-fresh zakjes ook ingevuld. Is het niet zo dat je (in dit geval) meteen kunt zien dat je meedoet? Bij "mijn campagnes"?
Ik meen toch zoiets gelezen te hebben aan t einde van de poll. En hij staat er bij mij ook tussen. Maar heb verder nog geen mailtje gehad.
Ik heb ook nog geen mailtje gehad. Bij mij stond er van over een tijdje hoor je af wij jou geschikt vinden hier voor
Volgens mij doe ik nu gewoon met met het buzzen van de vuilniszakken. Ben erg benieuwd, hebben boven namelijk last van stinkluiers hahaha. En moeten overigens verplicht de vuilniszakken van de gemeente gebruiken maar boven voor het verzamelen van de luiers gebruik ik wel andere.