ik mag ook de pure care buzzeren, yes, is al mijn 3e keer dat ik buzzeren mag! ik ga het steeds leuker vinden
ik heb alles ingevukd voor de Pure care, krijg je dan nog bericht of je wel of niet mee mag doen? Ik begrijp het niet zo goed
De laatste Buzz waarvoor ik ben uitgenodigd is toen met dat Roze bier, wat ik niet eens lust! Jammer hoor dat ik voor niets ben uitgenodigd de laatste tijd...
hoe meer je buzzed (hoe actiever je bent dus), hoe groter de kans dat je nog een keer mag buzzen. is natuurlijk lastig als je nog geen product of maar 1 pas hebt te buzzen, maar dan buzz je het buzzen. ik heb inmiddels 5 dingen gebuzzed en voor eentje bedankt. nu ga ik ook de pure care doen.
als er bij jouw buzzers ook de pure care hebt staan doe je gewoon mee. Je krijgt pas wat te horen als ze de planning gaan maken van het verzenden etc.
als je bent uitgenodigd voor pure care en je hebt kunnen invullen en voltooien dan kan je meedoen. het staat dan ook bij je buzz profiel. je krijgt tezijnertijd nog een mail waarin staat wanneer je de buzzkit ontvangen gaat
bah inloggen lukt niet meer als ik mezelf een nieuw wachtwoord laat toezenden.. krijg ik dus ook geen mailtje het mailadres klopt tho.. wnat ik krijg nog steeds buzzermail op dat adres
ik heb een doos met kauwgom nu binnen gekregen.. nieuwe smaak van sportlife! erg lekker,kheb kramp in mijn kaken hihihi
heeeeej deel eens wat uit ik ben benieuwd wanneer we de verzorgingsproducten gaan krijgen, en waar dat dan uit bestaat. er was laatst ook een buzzer met een epileer apparaat. maar ik geloof dat ik dat niet had gedurfd, volgens mij doet dat hartstikke zeer.
@noura, mijn schoonbroer heeft ook die doos met kauwgom. Het is een permuntje op kaugom. Ik vond het permuntje lekker maar de gom smaakloos. Er zaten ook verschillende smaakjes in. ik ben ook benieuwd wanneer ons verzorgingspakket komt.