Ligt er maar net aan hoe jij je vragen lijsten in hebt gevuld.. Het kan dus zijn als je bv( net zoals op dit moment ) aan geeft dat je geen hond hebt dat je dan buiten de boot valt met het buzzen van pedigre en dus moet wachten op het volgende buzz product .. Aan de hand dus van je antwoorden kijken ze of je geschikt bent om iets te buzzen, als hun dat vinden krijg je een email en moet je vaak nog een aantal vragen beantwoorden om te kijken of je er echt zeker weten geschikt voor bent.. Er kunnen dus maanden tussen zitten voordat je het volgende product of zelfs je eerste product mag buzzen ... Maar wachten is de moeite waard, is echt super leuk
nu vraag ik me wel even wat af. ik heb een lijstje in moeten vullen maar daar werd niks gevraagd over bijv huisdieren of interesses. Ik moest wel een veld invullen over mijn werk terwijl ik daarvoor ingevuld had dat ik niet werk, maar dat moest ikgevuld worden dus heb ik huismoeder ingevuld op een leeg veld. waar kan ik mijn interesses invullen dan? moet ik naar mijn profiel daarvoor?
Volgens mij kan je in je profiel idd wel aangeven waar je interesse liggen, eens in de zoveel tijd krijg je ook een email met vragen lijsten .. Ik sta alweer een hele tijd ingeschreven dus weet niet zo goed hoe dat in het begin ook al weer ging. Anders idd ff kijken in je profiel...
En dan nog is t erg afwachten. Ik stond een jaar ingeschreven eer ik iets mocht buzzen. Vriend heeft zich een maand of 2 geleden ingeschreven en die mag pedigre buzzen. Ik niet. Maar we hebben beide die poll ingevuld, over dezelfde hond en hij wordt wel gekozen. Er zijn ook zo ontzettend veel buzzers. Wij mochten ook beide die 2b fresch zakken buzzen, maar ik kreeg van de week een mailtje dat iemand anders op dit adres die zakken mag gaan buzzen en ik dus geschrapt wordt. Ik wist niet eens dat hij ze mocht buzzen Ik vind het wel grappig om te buzzen. Tis echt niet zo moeilijk om erover te praten. Gewoon uitleggen wat buzzen is en dan begint t praatje als vanzelf.
ik mag ook de vuilniszakken buzzen ik heb me op 1 feb ingeschreven en dit is nu mijn eerste buzz...vind het best snel dat ik mag meebuzzen
Nee, maar wij hebben wel die pedigree snacks. Maar wij moeten nog even wachten met gebruiken want dat is voor 6 weken en over 2 weken zijn we ff op vakantie, zonder hond. Van de week wat naar mn moeder brengen, die heeft n oude hond, daar schijnt t goed voor te zijn.
nee, nog niet. kreeg eerst een melding dat ik mijn adresgegevens moest nakijken zodat zij de zakken naar het juiste adres versturen. Dit gedaan dus nu is het wachten...ben benieuwd
Nee oke, dat weet ik wel zeker dat wij niet de enige zijn Vind het gewoon weer leuk om wat te buzzeren, ben gewoon benieuwd
het is mijn 1e keer dus ik ben helemaal nieuwsgierig vooral hoe de zomer eraan komt ben ik helemaal blij met zulke zakken (als het goed spul is dan)
Hier ook een buzzer, ben benieuwd naar de zakken, de mijne zijn toevallig net op dus ik kan meteen proberen dan... laat maar komen die zakken!! Ik heb tot nu toe maggi braadstomen en mona chocodreams gebuzzed. Ben benieuwd naar de zakken!
Buzzen doen ze helaas niet meer in Belgie, hebben het wel een tijdje gedaan, maar inmiddels is het compleet stil vanaf die kant