jaja ook hier zijn de zakken vandaag gekomen (eerste keer buzzen) en 1 mei komt de Libelle ben benieuwd, ze schijnen van hun krulspelden imago af te willen
Hier de zakken ook binnen, vind die lemon wel redelijk lekker ruiken maar die Lavendel bah, krijg gewoon koppijn, ben ook benieuwd hoe je kamer straks ruikt als er bv vieze luiers ofzo in die zak zitten, dan heb je een mengelmoesje van poep met lavendel hahaha
jum klinkt nu al lekker haha (o ja had je nog gekeken bij de blokker naar die kaars? hier bij blokker niks en bij de action op dit moment geel en blauwe hoop dat ze ook roze hebben en binnne krijgen) sorry was ff offtopic
ik heb wel de tijdschrift poll in gevuld maar nog geen uitnodiging gehad om te buzzen wel leuk om de libelle te buzzen
Ik tref in ieder geval iedere keer een vrolijk kleurtje aan wanneer de pedaal open gaat. Toch wel "gezelliger" als dat grijs/zwart/wit. En de geuren vind ik ook best prettig. Tot nu werkt de lavendel (60 l.) wel goed. De 20 l. met limoen geur gaat vanavond of morgen in de luieremmer. Ben benieuwd......
de limoen 20l zit hier in de luieremmer en ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeeeeer tevreden ben geen viezen lucht meer als de emmer open gaat....de 1ste lavendel 60l zit in de gewone prullenbak...ruik nog niks ook niet als je de prullenbak opent...tot nu toe dus dik tevreden
Ik heb net een warme dranken vragenlijst in mogen vullen. Als ik word geselecteerd, hoe lang zou het dan duren, voordat ik dat product krijg?
@ mama van laura ik heb ook rond de 26 april de warme dranken poll ingevuld en ook nog geen reactie gehad.. duurt wel lang he?!
wij mogen ook de koffie buzzen en zijn nog bezig met de vuilniszakken.... Ik heb echt al super veel dingen mogen buzzen en het blijft leuk
Ik heb ook de vuilniszakken en ben er erg tevreden over! Weg zijn die nare luchtjes uit de luieremmer en de keuken! Heb ik de keuken de limoen en in de luieremmer de lavendel.
Marloes: wat heb je zoal tot nu toe mogen buzzeren?? ben nog bezig met die geweldige vuilniszakken...en nu idd de nescafe!...vind het helemaal leuk