Ik heb er 6 gekregen, heb er wel een paar weggegeven. Het is wel zoet ja en ik had er meer van verwacht maar goed..het is ook om te proberen! Ben benieuwd wat de volgende buz wordt.
Vind je het veel of weinig? Ik vind met buzzeren dat je doorgaans erg veel krijgt. Ik mocht een keer de dreumesmelk buzzeren. Ik had geloof ik wel 30 pakjes van 25 ml ofzo.
best veel, 6 pakken. Mooi in de kast laten staan tot een verjaardag, lol, ff rapportje maken en klaar nee hoor, maar vind dat redelijk veel. Een collega van mij heeft een keer een plasmatv van sony gebuzzerd
Haha ,helaas moeten ze in de koelkast, neemt weer zoveel ruimte in beslag Maar ik heb hier nog wel koffie in de kast staan van de vorige keer Dat is leuk een plasma tv. Volgens kan je hem dan daarna tegen gereduceerd tarief kopen. Hier nog geen elektrische apparaten gehad.
Ja amerikaanse koelkast is super Maar helaas alles inbouw hier ,dus gaat lastig worden. Nou heb net de nieuwste smaak geproeft ( yang mei) en vind deze erg lekker. Absoluut niet zoet, maar misschien zijn de andere smaken wel wat zoeter.
Hier ook 6 gekoelde pakken vind de nieuwe smaak op zich wel aardig. ze zijn inderdaad errug zoet! zwarte bes vind ik denk ik nog t lekkerst.. iedereen is hier op vakantie.. es ff mensen zoeken om te buzzen haha groetjes!
Ik vind de sapjes wel lekker en de oudste ook. Maar vriendlief vind ze niks. Ik mag ook Blue wonderen gaan buzzen. Ken t wel van naam maar verder nog nooit gebruikt
Wij hebben de grolsch cheerch tap ( of hoe dat ding dan ook heet) gebuzzerd en konden hem inderdaad voor een heel laag bedrag kopen ( weet niet meer hoeveel). Ik mag nu weer de blue wonder testen ben benieuwt. Nog nooit gebruikt maar altijd handig gratis schoonmaak middelen. Net als met die vuilniszakken. ben er nu nog niet doorheen.
Toen ik net lid was mocht ik aan de lopende band dingen buzzen, maar na verloop van tijd werd dat steeds minder. Ik heb me laatst maar afgemeld, want nadat ik na tijden enkel vieze koffie mocht buzzen had ik 't gewoon helemaal gehad.
Hier ook de sappen van coolbest mogen buzzen en ikzelf vind de zwarte bes het lekkerst. Ook wij hebben niet heel vaak iets te buzzen hoor, vrienden van ons daar in tegen wel heel erg veel.....maar misschien doen hun er dan ook veel meer voor.
hier ook de Sorbo actie...ben benieuwd. Nog bijna een hele maand wachten voordat de spullen in huis zijn