Buzzeren.

Discussie in 'De lounge' gestart door Amanthis, 13 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    yessssssssss.. net een mailtje gehad dat we de koffie mogen doen!!:D
    Wie nog meer???

2. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik zou ook eigenlijk morgen mijn tandenborstels krijgen maar kreeg de volgende mail:

Eerder lieten we je weten dat je zaterdag 9 oktober de FlexCare+ BuzzKit kunt verwachten.

Bij de tweede levering BuzzKits zijn echter wat logistieke problemen ontstaan, waardoor de BuzzKits vandaag niet verstuurd kunnen worden.
    We moeten je daarom helaas melden dat je nog iets langer zal moeten wachten op je BuzzKit: op vrijdag 15 oktober zal je BuzzKit worden verstuurd.
    Nederlandse Buzzers zullen de BuzzKit dan zaterdag 16 oktober ontvangen, Belgische Buzzers een paar dagen later.
    Hopelijk heb je hier begrip voor.

Nog iemand die deze mail gekregen heeft?

3. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

kreeg ook mail dat ik mee kan doen en daarna tegen een klein prijsje kan kopen..
    maar heeft iemand enig idee wat dat kleine prijsje is??
    50 euro 100 of 150??

groetjes

4. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    @ waardevol ..ja hier ook hoor ..*zie mijn berichtje voor mijn laatste berichtje....ehh..snap je m nog?..;)*
    Wel balen hoor....hebben zelf wel een electrische van Oral..maar ik wil deze !!!!:D

geen idee trouwens wat ie uiteindelijk moet gaan kosten..maar dat zal denk ik geen lullig bedrag zijn...;)

5. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Ik vind t ook n geweldige borstel, en mijn testers ook.

6. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Oeps:), had hem niet gezien. Pardon. :D

7. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Ik heb net een mailtje gekregen van buzzer over de aanbieding:

Wat zal die aanbieding zijn?
    Als Buzzer mag je het pakket wat je ontvangen hebt (1 FlexCare, 2 opzetborstels, oplader, reisetui) kopen voor 59 euro.
    Daarnaast zal er nog een extra aanbieding zijn, namelijk het bovenstaande pakket plus nog een extra FlexCare+ tandenborstel (bijvoorbeeld voor je partner) voor 89 euro.

Volgende week zullen we je meer vertellen over de aanbieding voor je Buzzees, die prijs staat op dit moment namelijk nog niet vast. Hij zal wel iets hoger komen te liggen dan de prijs die jij als Buzzer betaalt.

8. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    ik ga de tandenborstel zeker houden!! voor deze prijs.
    Maar als ik het goed begrijp kan je ook alleen kiezen voor het pakket van 89 euro. Of moet je die apart aanschaffen?

9. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Ik denk dat de meeste wel een partner hebben die hem ook aan testen zijn/gaan en die mogen hem dan houden voor die 30 euro extra.

10. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ben ook wel benieuwd wat de andere setjes moeten gaan kosten. Voor 59 hou ik m denk ik wel, vind t wel een prettig dingetje :)

11. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Je kunt óf 1 tanderborstel voor 59 euro kopen óf 2 tandenborstels voor 89 euries.

12. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    #1172 Devilschase, 8 okt 2010
    Laatst bewerkt: 8 okt 2010
    kost echt geen reet man, das 111 euro korting... ik zou ze allemaal kopen en dan verkopen voor 100 euro op MP :p

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Buzzer: ook hie volgende week pas de tandenborstel
    Insider: geen koffie campagne

gaat goed zo :(

14. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH

Ik ook

15. pauly

pauly Bekend lid

9 nov 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam
    hier ook de koffie niet...wel een campagne ingevuld voor pre-mixed drankjes.
    Stel je partner neemt de 2e tandenborstel...hoe kom je dan aan de oplader?

16. mamG

mamG Lid

5 jul 2010
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mag ook de koffie doen! Ben benieuwd. Heb me nav dit topic ingeschreven bij the Insiders, en de 1e campagne meteen raak. Heb me nu ook aangemeld voor de mixdrankjes.

Ben nu ook Blue Wonder aan het buzzeren, zo heb ik al best wel wat producten mogen uitproberen. Leuke hobby!

17. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik gebruik de tandenborstel nu een paar dagen, en ben he-le-maal verliefd op dat ding! Die 59 euro zijn echt peanuts voor zo'n goed apparaat, ik ga hem zeker kopen.

18. mel123

mel123 Actief lid

21 nov 2007
    369
    0
    0
    jammer dat we nog een weekje langer moeten wachten op de tandenborstel, want ben errug benieuwd... :D

Mag voor insiders ook de koffie doen, gelijk mijn moeder gebeld (ze staat ook daar ingeschreven) en zij mag hem ook doen :)

19. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Ik is super blij!!! Mag de koffie testen van de insiders!!!! Eerste keer, net aangemeld, wat een gelukje!! Ben enorme koffieliefhebber dus komt écht helemaal goed hierzo!!

Balen dat de flexcare nou nog een week later komt maar goed... Kan gebeuren...
    Nu gelijkertijd 2 dingen testen, lijkt me heel gaaf!!!!
    Trouwens die prijs van de borstel is wel erg prettig... Nu nog even testen en kijken wat we dr van vinden.... kan niet wachten tot volgende week.... 2 pakketjes!!! (ik hou van pakketjes!!!:D)

20. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Om de beurt opladen! ;)

Maar ik heb zelf zoiets, waarom een 2e borstel? je kan toch de borstels telkens omwisselen? dan maar niet tegelijkertijd tanden poetsen.... doen we hier toch nooit.... altijd om de beurt...

Deel Deze Pagina