zijn het soms net als die menthos kauwgompjes? deze zijn trouwens erg lekker maar je ziet vaak dat als ze ergens met iets nieuws komen dat het vaak door andere over genomen word
Ik krijg hem als het goed is ook vandaag. Had er trouwens ook iemand "gehaaid" gebuzzt? En wat vond je ervan?
heb het pakket met pure care spullen nog niet ontvangen. Wel mail ontvangen. Het lijkt mij best een groot pakket, als ik het zo zie. Wacht nog tot en met maandag en zal dan mailen.
Ik heb hem ook binnen! En ook superveel monstertjes Vandaag vriendinnen op bezoek gehad, maar vergeten mee te geven, pff haha. Wat hebben jullie zelf voor producten gekregen? Ik heb bodylotion, nachtcreme, dagcreme en reinigingscreme gehad. Bodylotion ruikt iig lekker
ik krijg hem als het goed is ook binnen heb in ieder geval wel de mail gehad dat hij onderweg was.. ben benieuwd
Hoelang duurde het bij jullie ongeveer voordat je voor het eerst mocht buzzeren? Ik heb me zo'n beetje een maand geleden ingeschreven. Liefs Hummel.
gelukkig dacht al dat ze me vergeten waren. Maar als je uitgekozen wordt krijg je dan een mailtje van hun?
Hier zat hetzelfde in als bij MirandaT, dus helaas geen tonic. Want die gebruik ik normaal ook en ben nog op zoek naar de beste Maar ja... Ook ik ben al flink aan het uitdelen geslagen hihihi.
Ik heb afgelopen weekend ook het pakketje gekregen. Alleen hier ook geen tonic hahaha Maar ga op het werk eens goed monstertjes uitdelen
nou ik zit nog te wachten ,en volgens mij worden er op maandag geen pakketjes verzonden en morgen ben ik werken, dus dat gaat mischien nog wel ff duren. maar ben benieuwd. en ik mocht al vrij snel de pampers buzzen, maar het ligt er maar net aan wat bij je past. en er zijn best veel mensen in geschreven. als je te laat bent met de poll invullen die je toegemaild krijgt dan kan het zijn dat die vol zit en dan houd het ook op. gewoon geduld hebben dan mag je vast een keer buzzen.
ik kreeg net eenmail dat sommige pakketten verkeerd zijn gegaan.. Helaas moet hier de pakket dienst nog steeds komen
Mijn pakketje is binnen! (inclusief tonic) Hoop spulletjes. Ik ga het vanavond uitproberen Je kunt producten buzzen als je uitgenodigd wordt om een buzzpoll in te vullen. Als je die ingevult hebt selecteren ze de buzzers die bij het te buzzen product passen. Je krijgt dan binnen een bepaalde tijd een mailtje dat je geselecteerd bent.
ik heb hem ook binnen, boordevol monsters... heb al uitgedeeld, leuk leuk en verstevigende bodylotion, hydraterende gel, tonic, en reinigingsmousse. ziet er goed uit. ik vind alleen de bodylotion beetje goedkoop ruiken, niet echt mijn geur. maar het smeert wel lekker. ik ben benieuwd wat jullie vinden van de spullen ?
ik heb ook al flink wat uitgedeeld en idd de geur is niet echt fijn en verder vind ik de bodylotion wel een beetje plakken