Buzzeren.

Discussie in 'De lounge' gestart door Amanthis, 13 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Hier ook nog een week langer wachten op mijn gouden tandenborstel :p en we zijn niet thuis dat weekend, dus nog langer wachten :(:(

lekker prijsje he :D

helaas niet uitgekozen voor de koffiecampagne

2. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik vind de tandenborstel echt super!!

3. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Hier ook geen koffie helaas, en wij zijn echte koffiedrinkers.

Wij kopen ook de set van 89 euro.
    Vind t wel handig, hier komt t regelmatig voor dat we t tegelijk doen. Bovendien moet manlief wel eens n nachtje weg. Maar hij poetst dan net zo makkelijk met n gewone hoor voor die ene keer. Tis meer omdat ik t wel fijn vind :)

4. pauly

pauly Bekend lid

9 nov 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam

het hoeft ook niet echt maar als je een setje koopt, dan hoort het er wel bij. Komt goed. Een tandenborstel houden we zeker

5. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Wat vinden jullie trouwens van blue wonder?
    Ik vind t wel fijn eigenlijk.
    Had vd week de kast onder de trap eens uitgemest, gebeurt nooit dus je kan wel raden hoe de plankjes eruit zagen.
    Ik kreeg t makkelijk schoon.

Ook had ik dankzij mijn dronken zoon een mega vlek op mijn leren bank, open leer ook nog :(
    Ik heb m met de blue wonder en een nagelborsteltje aan t werk gezet :D De dag erna weer want t was er nog niet uit. En voilla...vlek weg :)

6. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Helaas was de tandborstel buzzer al vol, had wel een uitnodiging gekregen maar na het doorlopen van de vragenlijst geen "voltooi" knop te vinden. Vol dus. Jammer had het wel fijn gevonden aangezien ik zelf aan het overwegen ben om een elek. tandenborstel aan te schaffen was dit een leuke korting geweest :).

Ik ben nu wel BlueWonder aan het buzzen (vind de alles reiniger oké, de glasreiniger vind ik 3x niets).

En ik mag van The Insiders ook de koffie gaan testen, gaat goed dus :).

7. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Iemand voor de grap al eens gekeken wat die opzet borstels kosten?

Niet schrikken he :$:$

8. zustertje

zustertje Niet meer actief

Tandenborstel super maar we houden hem niet vorige keer hebben we de tandenborstel al gehouden.
    bleu wonder vindt ik helemaal niks! Heb de grote flessen aan een vriendin gegeven.
    Op mijn kast krijg ik strepen als ik nat stof is anders nooit en mijn gasfornuis krijg ik helemaal niet goed schoon blijven een soort vlekken achter die ik met witte reus voor de keuken wel weg krijg met gemak.

9. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Eerst ga ik eens daarnaar kijken inderdaad. De aanbieding van de tandenborstel is zeker goed, maar als de borstels weer zo belachelijk duur zijn als mijn vorige elektrische tandenborstel....dan weet ik niet zeker of ik deze ga aanschaffen.

10. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    hoeveel kosten die opzetborstels dan?

11. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Hoi!

Zag dit topic voorbij komen. Ik sta sinds 2 maanden ingeschreven bij Buzzer en heb de Blue Wonder al ontvangen. Krijg volgende week de tandenborstels, ben benieuwd!

12. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Als ik het goed gezien heb online... dan kosten die opzetborstels bijna €21 per 4..... Vind ik belachelijk duur.... Maar goed,moet eerst maar es poetsen.... we wachten nog tot volgende week dan mogen we beginnen (als er niet meer logistieke fouten gemaakt worden...:p)

13. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Zo'n prijzen heb ik dus ook online gezien.
    Net t forum bekeken wat hoort bij deze actie en daar lees ik in de reacties dat de adviesprijs 17 euro is voor deze set.(er zijn n aantal andere namelijk)
    Weet alleen niet hoeveel borstels er dan bij zitten.

14. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    dat vind ik juist meevallen! eerder waren ze veel duurder!!!!
    maar ik ben ook de enige die met deze gaat poetsen, dus voor 21 euro kan ik 1 jaar vooruit (als je om de 3 maand wisselt van borstel)
    5 euro per nieuwe borstel, een goede gewone tandeborstel kost ook al 3 euro ;)

15. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik mag ook poetsen, ben benieuwd.

16. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    21 euro voor 4 opzetborstels? Vind ik wel meevallen als je er een jaar je tanden mee kan poetsen! Ik denk dat ik het setje van 59 euro ga nemen. Nog een weekje wachten tot de tandenborstel komt!:D

17. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    nou 5 euro voor een borstel. Vind ik meevallen, 21 euro voor een heel jaar tandenpoetsen.

18. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    prijs voor opzetborstel valt echt wel mee hoor..als ik bekijk wat de borsteltjes kosten voor onze oralB tandenborstel ....die zijn bijna net zo "duur"..;)
    Kan niet wachten tot ik het pakket binnen heb..:D

19. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Ja, 5 euro voor 1 borstel valt reuze mee, is niet veel duurder dan n normale borstel.
    Die wat ik gezien heb was iets van tussen de 20 en 25 euro maar dacht dat t maar 2 bortels waren :$
    Of ik heb niet goed gekeken of t was voor n ander type?
    Kweet t niet meer.

20. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Ik heb nog eens gegoogled maar weet nog niet welke borstels erop moeten.
    Er zijn zelfs borstels van 32 euro voor 2 stuks.
    Wat ik ook apart vind is, als je 6942/14 bij google invult (type borstel wat we testen) je op duitse sites komt.
    Ga je op de site van Philips zoeken vind je niks :(

Philips - Zoeken
    Deze komt t dichtste bij, maar is m niet.

Deel Deze Pagina