Buzzeren.

Discussie in 'De lounge' gestart door Amanthis, 13 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    schijnt een nummer op te staan... (onderop) weet niet of ze t zelfde zijn

2. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    In de Buzzer test gebruiksaanwijzing staat dat je eerst de borstel helemaal moet opladen, hij gaat dan 2 weken mee. Zo lang kunnen ze hem dan dus uittesten. Het is niet de bedoeling dat je hem steeds weer oplaadt ;) voor de rest

3. danip

danip Niet meer actief

Nee maar ze willen hem allemaal houden haha. Maar ze hebben nog geen aanbieding gehad ;) En hij houdt het na 24 uur laden bij geen van allen 2 weken uit. Misschien moet ik ze dwingen minder te poetsen, want nu heb ik zelf niks aan de borstel.

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    whahahhaha :D

5. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Mijne gaat ook wel 2 weken mee na t opladen hoor. Hier worden dus uiteindelijk alle borstels gekocht, doen ze toch goed bij Buzz :)

6. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Wow, wat zijn jullie goeie actieve buzzers!
    Ik ben zelf heel tevreden over de Sonicare, maar heb tot nu toe niemand kunnen vinden die er ook eentje wil testen... (wil ze ook niet meegeven aan mensen die te ver weg wonen, want als ze 'm dan niet op tijd teruggeven of terugsturen, ben ik straks de pineut...) Ik zoek nog even door naar geschikte kandidaten, maar weet niet tot wanneer de actie nog loopt... Jullie?

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    ik ga hem ook zelf kopen, hij bevalt mij echt super!

8. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    ik dacht dat ik gelezen had dat het ergens in december was, Sanny.

9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hoe weet buzzer nu precies wie van jouw buzzees de tandenborstel gekocht heeft?
    dit ivm het terugsturen van de overgebleven handles

10. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    dat is dus ook precies mijn vraag :D Zal eens op t buzzer forum gaan zoeken straks..

11. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ben benieuwd...want 1 buzzee van mij heeft hem al gekocht en 1 andere gaat dat deze week ook doen
    zou dat op basis van de emailadressen gaan die je hebt opgegeven?

12. danip

danip Niet meer actief

Iemand de mixdrankjes al binnen? Ik zit nu aan mijn 2e, de vodka appelsap, maar ik vind die mixblikjes altijd zo zuinig gemixd. Of ik maak ze zelf te sterk ?! Vond de captain morgan wel heel lekker! :D Dat wordt een leuke avond!

13. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ik heb ze ook binnen maar de post kwam laat dus ze zijn nog niet koud genoeg.
    Maar ondanks ik geen drinker ben en het nu ook niet mag drinken, heb ik zo'n zin in een blikje met die rum-cola!!
    Dus ik sla ze af aan mijn man en zn maatje..

14. danip

danip Niet meer actief

Aah ik zie het! Gefeliciteerd :) ja die rum is ook echt lekker! De Gordon's vind ik niet zo veel aan, nu de gewone smirnoff nog en dan heb ik ze alle 4 gehad, en begin ik aan testrondje 2 :D

15. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Dankjewel!;)
    Ben beniweuwd of je daarna teut bent!

16. danip

danip Niet meer actief

Neuh, denk het niet. Volgens mij zit er vrij weinig van dat spul in, en teut word ik niet van cola :D Maar we zullen zien. Ik typ nog wel een berichtje als de koelkast leeg is :p

17. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ojee!!!!! Help!

Ik heb de tandenborstels weer teruggekregen van de personen die hem getest hebben, en van één heb ik hem in de doos gestopt, en van de ander op een kastje neergelegd. Nu ligt ie niet meer op dat kastje en ik loop me steeds rot te zoeken naar die borstel. Straks zijn we hem echt kwijt... Ik ben nooit wat kwijt. Iemand anders heeft hem weggemaakt, want ik ben heel precies in de plekjes waar ik iets neerleg.

En wat nu? Dat kun je toch nooit bewijzen bij buzzer? Die denken: een mooie smoes om de tandenborstel te mogen houden.

Ik ga nog verder zoeken en ga een paar mensen vragen die in ons huis zijn geweest. Als ie maar niet perongeluk weggegooid is, want we waren vlak naast dat kastje ook aan het klussen in de babykamer.

18. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    oei waardevol! hopelijk vind je hem nog.

Vinden jullie ook dat de indicatiestreep op de tandenborstelhaartjes snel vervaagt? die blauwe streep wordt wit wanneer je een andere borstel mag nemen.

19. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Lieselot, daar heb ik nog niet op gelet!

20. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    @liselot...hier vervagen de strepen nog niet en we poetsen er toch al ruim een maand mee

Deel Deze Pagina