Ik vind de nachtcreme ook erg plakkerig.. Als het ingetrokken is en je wrijft over je gezicht, dan krijg je cremeresten op je handen.
dat heb ik nu met een testertje van de dagcreme, is ook plakkerig, en vooral met dit warme weer vind ik dat niet zo fijn
Ik vind het erg lekker! Dag en nachtcreme vind ik ook heerlijk. Bodylotion en reinigingsmousse ook. Dus wat mij betreft, super!
Bodylotion gebruik ik eigenlijk nooit, dus nu ook niet echt... Maar zal m toch eens gaan proberen dan!
Ik vind de bodylotion erg lekker Ook de dagcreme (ook de hydraterende) erg prettig De nachtcreme vind ik niet zo, maar ben ook geen nachtcreme gewend, maar vind het maar een vette bedoeling op mijn gezicht. Gezichtreiniging ook weer erg lekker.
Ik had vanmiddag een email ontvangen en moest eerst vragen beantwoorden, ik hoop dat ik nu ook een keer wat mag gaan testen !
Heb me net voor de nieuwe buzz-campagne aangemeld. Voor de Maybelline Define-a-lash mascara. Ben benieuwd. Kwebbel
meiden ik heb me ook ingeschreven om te buzzeren .....maar hoe gaat het nou dan? kan ik me al ergens op inschrijven of zo ?' L.sybje
ik heb me net ingeschrevn om te buzzeren ..... maar volgens mij ken ik nergens aan mee doen ? ik wil oook buzzeren ! L.sybje