Buzzeren.

Discussie in 'De lounge' gestart door Amanthis, 13 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Ow, ik poets er nogthans enkel mijn tanden mee :p 2x per dag standje Gum :D

2. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Hier is mn mannetje er ontzettend blij mee en zweert bij dat ding. We gaan er dus ook zeker 1 aanschaffen. Ik vind het helemaaaaal niks. Ik vind het onwijs kriebelen en irriteren aan mijn lippen. Ik kan niet tegen dat gevoel haha. Bij mij staat ie dus ook alweer even stil. Ik probeer het af en toe en blijf het ook af en toe weer opnieuw proberen maar ben bang dat het dus een NO wordt voor mij, en een YES voor mn mannetje. Onze dochter vond het reuze interessant maar is nu wat bang voor dat gekke ding ;)

Dat met die strepen, daar hebben wij ook nog niet op gelet. Zal het eens bekijken straks thuis!

3. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    mijn vriend vindt ook dat hij niet altijd schoon poetst. soms poetst hij zijn tanden, gaat plassen en poetst ze daarna nog eens. en nee, niet omdat hij te heftig afschudt :p hij zegt dat zijn tanden gewoon niet glad zijn of zo. daar heb ik verder geen last van.

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hier juist t probleem dat ik m niet kan kopen. vind het een onwijs goed ding, veel beter dan mn oude oral b. maar ik zal m helaas moeten terug sturen

5. ziezo

ziezo Bekend lid

2 mrt 2007
    709
    39
    28
    weet iemand wanneer de tandenborstels weer teruggestuurd moeten worden.
    ik heb er nog niks over gehoord of gezien

6. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik denk dat je dat nog hoort...

Nou gelukkig hebben we de tandenborstel gevonden. Hij lag onder die kast. Terwijl aan de voorkant en zijkant de kast dicht zit en aan de achterkant aan de onderkant zat een opening.

Pfff ben blij dat ik hem weer heb. Was al helemaal bang dat ik hem moest gaan dokken.

7. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Nou mensen, ik kreeg net een mail dat dit de aanbieding is, een link van Wehkamp:

Philips Sonicare Buzzer - wehkamp.nl

Ik moet zeggen dat de prijzen toch tegenvallen.... Ik twijfel nu heel erg of we het wel moeten doen. Maar het hangt ook nog een beetje af van wat de persoon gaat doen die hem ook graag wilde hebben. (Een buzzer van mij)

Hoe denken jullie over de prijzen?

8. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    hmm ik snap er niet zoveel van.

Ik dacht: als ik hem koop, dan betaal ik €59.

Ik vind het linkje niet meer bij buzzer om naar het forum en de faq te gaan. ik kijk thuis even of hij nog in mijn mail staat.

9. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
  10. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Mijn eerlijke mening? Hihihi.

Ik vind de prijzen verneukeratief. Dit is niet buzzen zoals buzzen bedoelt is, dit is Philips die nog een aantal tandenborstels over heeft en voor de volgende uitkomt deze kwijt wil en er ook nog aan wil verdienen.

Gewoon een aanbieding zoals je die ook in folders ziet, alleen nu hebben mensen ze al in huis waardoor de kans op kopen groter is dan dat mensen naar de winkel zouden gaan omdat ze het in een folder zagen staan.

Maar dit vermoeden had ik al (ook in dit topic uitgesproken) want zoveel mensen een tandenborstel toesturen en dan ook nog 4 per persoon? Vond ik al vreemd... Vooral met 1 oplader waardoor er een aantal mensen niet langer dan 2 weken kunnen testen omdat dat ding dan leeg is, hoe kun je dan een goede mening geven over een tandenborstel na twee weken al?

Nee gratis hoeft niet, maar voor de moeite die je doet voor hun mag het toch zeker wel een schijntje zijn qua bedrag, want zoals zij zeggen: je helpt hun door tips te geven zodat ze een nog betere produkt kunnen maken in de toekomst. Daar mag ook wel wat tegenover staan.

Vind het trouwens ook tegenvallen van buzzer zelf dat zij hierin zijn meegegaan.

Philips heeft trouwens ook zelf testers van produkten en zij mogen het produkt houden als ze hem hebben getest.

11. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Wij kopen hem alle 4 niet!

12. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Hebben jullie ook een poll mogen invullen van warme dranken? Ik hoop dat ik dat mag testen, lijkt me heerlijk. :D

Hebben jullie ook nog niks gehoord over wanneer de tandenborstels terug moeten?

13. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Heb de poll ook ingevuld! Hoop dat ik mag testen :D

14. Nijn84

Nijn84 Fanatiek lid

18 mrt 2009
    1.795
    1
    0
    Grunn!
    Hier ook de poll ingevuld. Weet bijna wel zeker dat ik niet mag testen. De vragen gingen bijna alleen maar over koffie en ik drink alleen thee.

15. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Dan vermoed ik dat ik wel mag testen, want ik vind koffie heerlijk... :) Eerst een tijd niet gedronken met de zwangerschap, maar sinds een paar weken drink ik het weer. Mmmm....

16. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Hier ook, alleen over koffie en dat lust ik niet.

17. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Ook de pol ingevuld.

Tandenborstels: daar krijg je ongeveer halfweg december bericht over geloof ik.

18. Ladylittleangel

Ladylittleangel Bekend lid

17 sep 2008
    788
    9
    18
    Midden van het land
    Ik heb em ook ingevuld! ik ben ook een 'die hard' koffiedrinkster!!!

19. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Oei hier ook koffie drinkers maar helaas nog geen poll gehad.
    Wel een over de boodschappenpoll waar je je boodschappen doet.
    Hoop dat ik de warme dranken poll ook mag doen!!!

xx

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hier geen poll gezien.... jammer

Deel Deze Pagina