ik vond de koffie trouwens niet te zuipen. tot nu toe alleen hazelnoot geproeft. ben benieuwd wat de visite volgende week zegt
Hier ook binnen, ken de koffie al maar ben superblij! Zo even douchen en dan flim kijken met een bakkie caramel!
hier ook een buzzer; wij vinden allebei de Hazelnut lekker, maar de Caramel niet zo. Ik mis een beetje smaak aan de Caramel. Volgende week buzzen op het werk, ga ze blind laten proeven.
Ik doe ook mee met de koffietest. Hoe moet je nou aangeven wie het wel en niet lekker vond? In je buzzraport?
Volgende week moeten wij de tandenborstels terug sturen als je ze niet wilt kopen. Maar wat ik niet snap mijn moeder naar een heel ander aders sturen. Waar moeten jullie ze heen sturen?
Je moet alle tandenborstels uit je buzzkit (die je buzzees niet willen kopen) toch samen terugsturen?
Ja alle tandenborstels die je niet gaat kopen dus ook die van je vrienden zeg maar/ waar moet jij ze hen sturen?
Hmm hoeft pas tussen 11 en 17 januari bij ze binnen te zijn hier worden ze in de laatste week allemaal terug gestuurd
ik heb me net ook opgegeven om te buzzen, maar nou lees ik hier over tandenborstels en wake uplight neem aan dat je die laatste toch niet mag houden ?? Hoe zit dat dan als je iets moet terug sturen moet je dan verzendkosten betalen?