je zal bij mij alleen geen duidelijk verschil zien, heb mn eigen kleur besteld.dus geen poespas met rood erdoor enzo
ja ook hier de mail gehad dat de verf onderweg is. ook met aantal dingetjes extra in t pakket, handschoenen, conditioner enzo. ben benieuwd. Vanaf donderdag kan ik t pakket verwachten, gok dat t maandag pas zal zijn tnt kennende.
Ik vind de administratie wel slecht geregeld vd tandenborstels. Ik en 1 van mijn testers hebben een set gekocht en 2 testers niet. Nu krijg ik en mijn tester een mailtje dat we aan moeten geven of we m kopen of niet. Duhuh...dat hebben we al gedaan, we hebben zelfs alles al ontvangen.
ik heb de verf heeeeeel hard nodig, heb dinsdag sollicitatie en errug veel uitgroei.. Ik heb wel een rode variant gekozen.
Meiden die de haarverf mogen buzzen: hebben jullie een poosje geleden al een mail gehad dat je mee mocht doen? Ik heb niks ontvangen
Hoi, Ik heb me al een hele tijd terug ingeschreven bij Buzzer. Maar nog nooit een mailtje of wat dan ook gehad van hun... Wie weet hoe dat komt??
Ik heb al enige nog maar die koffiedingen (halzelnoot en caramel) gehad en verder nog helemaal niks! ik zou ook wel haarverf willen proberen! Hoe kan je aan meer dingen mee doen, waarom heb ik in al die tijd nog maar 1 mail gehad met 1 buzzer (die koffie dus)? iemand een idee?
Heb ik idd vaker gehoord ,maar vraag het me toch af. Ik log nooit in tussendoor ,alleen pas nadat ik een uitnodiging heb gehad. Toch heb ik al heel erg veel mogen buzzeren.
hier eerste half jaar ook nooit wat gehoord van buzzer totdat ik me elke dag even ging inloggen en de verf is mn 3de campagne waaraan ik mee doe. tandenborstel, koffie en dan straks de verf
Ik log nooit in alleen als ik een mail krijg en ik doe ook niet overdreven veel schrijven over de producten en ik heb al heel veel mogen buzzen volgens mij zegt dat dus niks. Koffie vind iedereen erg lekker alle 2 de smaken.