voorlopig even niet denk ik. net de koffie en tandenborstel campagne geweest vlak achter elkaar oja en die verf er ook nog eens bij. denk dat het misschien nog wel even kan duren maar dat weet ik niet.
jammer, ik wacht het wel af, heb nu iig mijn emailadres veranderd, die sond nog op een oude die ik niet meer gebruik
even een vraagje: normaal doet mannetje mijn haar verven maar kan ik het met dit spul in m'n eentje? wie heeft het zelf gedaan in haar eentje?
dit kan je heel makkelijk alleen doen. heb t altijd alleen gedaan maar deze is toch wel makkelijk omdat het niet zo snel drupt
Heb het vandaag gedaan. Ik vind het schuim echt super. Helaas wijkt de kleur enorm af Gelukkig loop ik niet voor lul ,maar had toch liever de beloofde kleur gehad
ik heb nou al van een aantal mensen gehoord dat de kleur ontzettend afwijkt van wat er op het pakje staat.. ik heb de kleur cherry-brown (3VR) en ik wilde het eigenlijk vandaag doen maar ik ga morgen naar het theater en als de kleur nu verschrikkelijk uitvalt dan loop ik voor l*l natuurlijk
Wat is je eigen haarkleur nu? Want ik had donkerbruin en de 3VR erin gedaan. Je ziet het alleen in de zon of in het felle licht
Zie net dat mijn vriend die tandenborstels nog niet heeft terug gestuurd. Nu heb ik hier een adres liggen maar ik weet niet zeker of dit de goede is??? Service bureau Jansen, antwnr 13500, 5600 WE Eindhoven. Klopt dit?
ja adres klopt Iedereen verder het pakket terug gestuud?? Ik was mooi optijd gelukkig. was al bang dat ik het zou vergeten ofzo
kreeg mail voor mn man over de supermarkt vragenlijst. poll is meer voor de toekomst om te kijken of ze je een keer uitnodigen voor een bepaald product. niet voor een aankomende campagne helaas