heb hem ook meteen ingevuld, tot nu toe heb ik wel telkens als ik een poll invulde snel weer reactie gehad voor een buzz campagne ben benieuwd ... zou het niet erg vinden een doos in supermarkt op te halen hoor haha .. altijd handig toch wat producten gratis buzzen !
Weten jullie of ik nog iets over de John Frieda campagne moet invullen op de website van Buzzer? is mijn 1e campagne vandaar....
he, heeft iemand van jullie al een bericht gehad over de phillips wake-up light? ik dacht dat ik in het begin van de campagne gelezen had dat half januari de testperiode eindigt.
Heb er ook nog niks over gehoord inderdaad! Hmm,.. Ik denk niet dat ik hem uberhaupt ga houden, ik wordt nog steeds een half uur te vroeg wakker. Het enige fijne vind ik dat je een makkelijk 9en dimbaar) nachtlampje hebt. Qua wekker vind ik het niet echt prettig.
ik kreeg hem ook pas gisteren. dus kan nog komen! doen het waarschijnlijk in delen zodat de server niet overbelast raakt
zijn er meer dames die na de john frieda precision foam achteraf niet tevreden zijn ivm kleurbehoud??? ik heb geloof ik 3 weken geleden gekleurd en mn eigen kleur is al bijna terug! viel me vandaag ineens heel erg op tijdens het droogfohnen dat het weer megalicht was met daglicht erop, terwijl het echt donkerbruin was na het kleuren.. wat dat betreft ben ik dus niet tevreden achteraf, tewrijl ik eerst eigenlijk wel bilj ermee was. maar gezien de prijs die je ervoor betaald (ok dan wel maar 1 pak nodig ipv 2 normaal) vind ik het echt heel erg tegenvallen dit heb ik met geen enkele kleuring meegemaakt ongeacht of het spoeling of verf was dat het ZO snel weer vervaagde.. echt balen dus...
ik vind het een mega slecht product. wat een prut kwaliteit. en dat zeg ik niet alleen omdat ik kapster ben en de dure merken alleen maar goed vind. want ik gebruik altijd hema merk en deze foam is echt 3x niks. je bent uur bezig om in je haren te krijgen als je beetje lang en veel haar heb. de kleur komt totaal niet overeen wat de verpakking zegt. en de kleur behoudt is ook niet om over naar huis te schrijven. ik koop die product nooit van mn leven
Ik vind het ook een mooie lamp met prettig licht, maar als wekker vind ik t niks. Ik word wakker zodra ie aangaat, dus al 20min voor de wekker zou moeten gaan. Dus zet m'n wekker nu al 20min later. Welke max-intensiteit hebben jullie ingesteld voor de lamp?
Ik heb zo'n wakeuplight en mijn licht staat altijd uit, vreselijk als je lamp een half uur voor je wakker moet worden aan gaat!
Hier me ook maar eens ingeschreven...ben benieuwd. Krijg je dan mail ofzo als er iets is om aan mee te doen?
M'n lamp gaat dus aan op t moment dat ik moet wakker worden, dus wordt wakker van lamp ipv muziek. En dan heel zwak hoor, staat op max3 namelijk, fel zat
Ik word dus niet wakker van de lamp ik gebruik lichtintensiteit 5 en de radio. Ik vind het wel een voordeel dat het licht aan is als mijn wekker afgaat. Ik snooz altijd 3x en dan val ik minder diep weer in slaap.
Tis dus ook niet de bedoeling dat je wakker wordt van de lamp, maar ik ben gewoon erg gevoelig voor licht. Dus zodra ie aangaat, op 1, dan word ik al wakker. Dus het heeft voor mij niet bepaald nut haha.