ik kreeg vandaag een uitnodiging voor ehh wat was philips net tv? bluray en weet ik veel wat allemaal, maar ben zo bang als ik dat doe dat zoiets hier kapot gaat!
Dit is een smaakopwekker (volgens potje) waar je een jus van kan maken, gerechten meer smaak mee kan geven en bijv vlees mee kan marineren. Ik heb 2 smaken de gevogelte en de kalfs fond, ik persoonlijk vind de kalfs het lekkerste omdat je daar een lekkere jus van kan maken, die gevogelte smaakt naar kippensoep en heb weinig gerechten waar ik het in gebruik. Er is ook nog een visfond, ik lust geen vis dus ben blij met deze 2 potjes. Gr Jacquelien
Ik hoorde ook iets over een blueray dvd ofzo, zelf geen poll ervan gehad maar een vriendin van me wel die voor het eerst een poll krijgt. Die listerine en andere qlui nog wat, daar heb ik beide poll van ingevuld.
nee, hier ook nog niet. krijg je trouwens nog een bevestiging dat ze de wake-up light ontvangen hebben?
Ik hoop voor je dat je t track en trace nummer nog hebt van die borstels. Heb je in ieder geval bewijs dat je iets terug gestuurd hebt. Ik kreeg gisteren een mailtje dat ik nog geen keuze gemaakt heb en dat ik dat snel moet doen anders gaan ze ervan uit dat ik ze alle 4 houdt Klopt dus niet want heb de set van 99 euro gekocht, n tester van mij de set van 113 en de overige 2 zijn terug.
Wij hebben ook net de blue ray speler binnen gekregen, straks maar even aansluiten!! Vanavond filmpje kijken!
oh alleen een speler maar toch heel gaaf, wil zelf ook weleens ervaren of het echt zoveel beter is dan dvd, maar heb nognooit ergens blue ray gezien dus eerst testen was gaaf geweest helaas heb ik al sinds de supermarktpoll niks meer ontvangen van buzzer... maar ben heel benieuwd hoe hij jullie bevalt!
Hier ook geen Clinique...had me echt direct ingeschreven. Voor die blue ray speler geen uitnodiging gehad