Kan iemand bij Insiders zien of je geselecteerd bent? Via de mail ben ik geselecteerd voor Listirine en op de site zie ik niets. Als ik naar clinique ga dan staat er je kan vanaf vandaag kun je je pakket verwachten maar hier heb ik geen mail van gehad! Hoe staat het bij jullie profiel???
Ik heb de clinique ook gekregen.. Wat een vies spul zeg Ik kreeg eerst die hele zeep niet open, ik maar duwen, kwam gewoon niks uit.. Fles open gemaakt om te kijken of er een papiertje tussen zat ofzo wat eerst weg moest, niks.. Draaien en die dop, ook niks.. Geef ik het aan m'n vriend, en tuurlijk, die krijgt 'm in 1 keer open In die brief die erbij zat stond dat de totaalwaarde 80 euro was.. Vond ik zo raar. Gisteren in de stad ff gekeken, dat spul is echt zo duur
Okee, want met clinique zeiden ze ook dat je hem vanaf een bepaalde datum kon krijgen en die was er diezelfde dag nog. Even afwachten maar weer!
Van Plenty niks gehoord, maar ik kreeg wel een mailtje over haarproducten...ik hoop dat ik daarvoor geselecteerd word, want ben gek op dat soort dingen!
nee klopt hoor maar een kennis van mij had nog nooit gedaan en hebben ze het haar uitgelegd en toen vertelde ze dat dus ik gelijk kijken of ik ook mag buzzen en ja dat mocht ik dus ik was vrolijk
ik mag ook de plenty doen. maar ik heb nog geen verzend datum gekregen. leuk ik mag eindelijk weer de laaste keer is 5 maanden geleden