Het was een beetje lastig en heb er lang over gedaan, maar heb de slides doorlopen. Als je die foutmelding krijgt, moet je de pagina steeds refreshen, op een gegeven moment, kom je dan wel bij de volgende slide.
Nescafe eindpoll lukt mij ook niet... vast te druk. Vanmiddag ook een sapjespoll ingevuld, ook wel lekker
Ik kom ook niet bij de eindpoll. Vorige keer hetzelfde verhaal. Dus morgen overdag maar doen. Eens kijken wat de volgende buzz gaat worden?
Ja echt ik was ook verbaasd haha. He is trouwens een kleine correctie op mijn eerdere reactie. Ik heb er anderhalve week mee gedaan. Maar vind ik nog enorm lang hihi.
eindpoll ingevuld van de koffie maar helaas geen andere campagnes of polls staan.. volgende keer beter !
ik wil een rapport schrijven over de plenty, maar da lukt niet, kunnen jullie dat al wel? ik kan alleen een rappor maken over de exchange of zo
Je moet je mening delen en rapporten schrijven op de site Ontdek Je Plenty Plekje - Plenty EasyPull. Ipv op de buzzer site. Alleen als ze je vragen om een poll in te vullen moet je dat wel via buzzer doen. Zo heb ik het althans begrepen...
Van de week de eetpoll ingevuld en gisteravond de poll gekregen voor Unox soep in zak. Ingevuld en kunnen voltooien! Ben benieuwd...