Daarom gewoon af en toe inloggen, die poll gaat al n lange tijd rond. Als je de pech hebt dat je m laat krijgt zit ie vol.
ja maar blijkbaar staat hij niet bij iedereen die poll.. bij mij dus niet, ik ging kijken bij de eindpoll van de koffie en heb die ingevuld daar kreeg ik niks te zien en ook niet op de site zelf bij campagnes waaraan je mee kunt doen.. vind het wel raar dat het bij sommigen wel komt en bij anderen niet...
kreeg net de sticker van de plenty in een enveloppe... nou zeg helemaal verfrommeld! :x bah.. kon dat niet iets netter?? Nog meer mensen met dit probleem?? Hier ook geen poll
Wij hebben geen sticker besteld. Hier helaas ook geen poll voor de soep. Ach, we wachten weer af wat het volgende wordt
ik heb de bon voor plenty ontvangen van 1 van jullie sry weet ff niet meer wie haha. klopt het dat er geen postzegel op zat? mag nu iets van 2,- gaan betalen omdat er een postzegel op had gemoeten. lief voor de korting, maar dankzij de 'boete' betaal ik nu alsnog de volle mep volgens mij
Niet betalen, Over een paar weken krijg je weer zo'n kaartje dat je nog steeds betalen moet, maar niet doen... Ik heb het ook nooit gedaan.
Wij mogen ook meedoen met de soepaktie. Bij mijn moeder op het werk worden de pakketten gemaakt. We krijgen 12 zakken tomatensoep, heerlijk!!! Ze worden vrijdag verstuurd.
Ik heb geen idee hoe groot die zakken zijn, ze gaat morgen even kijken of het grote of kleine zakken zijn. Wel lekker hoor zoveel soep, hier zijn we er ook gek op! Wel handig hoor dat het bij mijn moeder allemaal wordt ingepakt zo weet je vaak al wat eerder wat je krijgt enzo en welke akties er komen weet ze soms ook al.
oh jeetje ik heb hem ook zonder postzegel ontvangen, ik vond het al gek dat er geen briefje op zat dat je moest betalen ofzo. kan ik nu ook zon boete verwachten?? heel lief van het opsturen, maar de voglende keer maak ik dan liever eerst de postzegelkosten over dan dat ik t risico loop een boete te krijgen :S
hee meide! ik sta al een tijd ingeschreven maar nog nooit wat mogen buzzeren.. doe ik iets verkeerd? liefs x
Ik heb de plentysticker wel netjes ontvangen. Alleen was mijn dochtertje bezig om de enveloppe open te maken...schade valt gelukkig mee. Boete idd niet betalen, daar malen ze niet meer om, het kost hun meer om daar achteraan te gaan. Ik heb nog nooit van mijn leven betaald voor n boete. Is toch niet mijn pakkie an dat de verzender t niet betaald. Heerlijk die soep. Zal mijn oudste blij mee zijn. Die is gek op tomatensoep.
jeetje wat heerlijk en weet je zeker dat ze as vrijdag verstuurd worden? en dus as zaterdag bezorgd? ik hoop heel erg dat je gelijk hebt, ga namelijk maandag op vakantie