Ik heb de soep zelf nog niet geproefd. Mijn zoon, die gek is op tomatensoep, vond m wel lekker, maar niet lekkerder dan de tomatensoep van de Lidl of Aldi. Maar misschien omdat t een creme soep is, dat is niet zijn soort soep.
mmm jammer geen buzz voor de sapjes van coolbest. Ik heb wel de sap poll ingevuld. Had je me erg lekker geleken.
Ik heb coolbest al eens gebuzzed.. vond ze erg zoet! Zo marloes 3 dingen!! Ik heb nu (alleen) de plenty Heb m`n man ook ingeschreven
Ik mag ook de sapjes van Coolbest gaan buzzen! Erg leuk, ben nu ook al de Unox soep in zak aan t buzzen.
weer geen berichten van buzz voor mij snap er niks van,, sinds de coolbast niks meer gehad en dat is toch al een tijd geleden..
Ik heb van Buzzer ook de tomatensoep en vind hem erg lekker!!! Je proeft gewoon écht tomaat. Zitten ook lekker stukjes tomaat in. Bij The Insiders mag ik mee doen met de koffiebonen van DE. Mijn man heeft vanmiddag al een kopje Peru Nutty & Sweet gedronken en vond het echt lekker! Goede smaak. Het pakket vond ik ook super trouwens, echt een flinke hoeveelheid koffiebonen! Maar liefst 26 proefzakjes van 125 gram!
Hier de plenty en de soep op dit moment. Vind de soep echt heeeerlijk ! Ik heb ook via de insiders de koffiebonen binnen. Inderdaad super veel ! Ik ken niet veel mensen met een koffiebonenautomaat dus lekker zelf opmaken Al drink ik geen koffie meer sinds ik zwanger ben..
Ik heb via een vriendin de Plenty gekregen om te buzzeren. Zelf heb ik ook nog Isostar lopen via Buzzer.
Als er iemand is die wat smaakjes bonen op wil sturen, dan houd ik mij aanbevolen. Vind het echt jammer dat wij niet geselecteerd zijn. Wij hebben n volautomaat en hier wordt echt heel veel koffie gedronken. Bij de 1e servicebeurt werd er gevraagd of de machine in n kantine staat, nee hoor, gewoon bij ons in de keuken Toen hebben ze een voorstel gedaan om de machine in te ruilen op een MKB apparaat
als het goed is mag ik de sapjes gaan buzzeren....mag de laatste tijd wel veel buzzeren zeg. tandenborstel easypull tomatensoep en dan nu dus ook sap
eeh kan zo niet even op de site komen, moet je even googelen op : insider (is mijn eerste opdracht) ik mocht die philips ding ook testen maar durfde ik niet haha
Ik mag de sapjes ook buzzeren! En van de insiders heb ik vandaag de koffiebonen gekregen (echt mega veel) vorige maand had ik me daar aangemeld.