Hoi Hoi, Vandaag komen ze dan eindelijk tussen half 10 en 12 uur de babykamer - kinderwagen - box en andere spulletjes brengen. Na bijna 8 weken wachten ben ik helemaal hyper. Bovendien ben ik 31 weken zwanger dus word het echt tijd. Morgen dus lekker de kamer in elkaar zetten en inrichten en de kleertjes etc wassen. Joepieeeeeeeeeeeee , helemaal happy Komt er eindelijk rust in mijn toch al op hol geslagen koppie. Zo , Niet zo'n heel interessant topic maar ben zo blij dat ik het even kwijt moest Groetjessssssss Jacq
Ja echt super. Maar wachten duurt zo lang. Kan niet wachten tot het er is. Eindelijk genieten van het kamertje vanaf morgen
Hahaha! Ja leuk om te delen dus zal morgen eens foto's maken. En als er meer mensen zijn die hun kamertje willen showen : LEUK LEUK
Oh wat heerlijk! En als je op zoiets wacht duur wachten enorm lang! Veel plezier/succes en ik ben benieuwd na de foto's
Geniet ervan! Dat is echt weer zon moment! Ik werd ook onrustig toen hij pas met 33 weken geleverd werd.. Maar toch nog tijd zat hoor, maar die hormonen...