Deze vrouw neemt de uitspraak "borstvoeding op verzoek" wel heel erg serieus.... Borstvoeding achter het stuur - Buitenland | Het laatste buitenlandse nieuws leest u op Telegraaf.nl [buitenland] Eigenlijk ontzettend gevaarlijk natuurlijk! Hoop dat ze er heel vanaf zijn gekomen!
Wat een maf mens......de uitspraak "borstvoeding is het beste voor je kind" gaat nu niet bepaald meer op....
Waarom moet zoiets er nu weer bijgehaald worden? Een fles geven aan je kind terwijl je achter het stuur vind is net zo gevaarlijk. Ik vind dit ook echt niet kunnen en zou het niet in mijn hoofd halen.
Vlinder ik denk(hoop) dat het luchtig bedoeld is Maar meer as in.. als de moeder denkt bv is t beste voor je kind. ja maar niet onder die omstandigheden maar hoe erg.. jemig mensen.. hoop voor haar en t kindje dat t goed afgelopen is. en ze beseft hoe achterlijk ze bezig is
Het is idd vast luchtig bedoeld, maar ik vind het niet nodig om elke keer weer een opmerking te lezen over bv als er zoiets voorbij komt. Als het andersom was geweest (kunstvoeding) dan had ik daar ook geen grapje over gemaakt. Dat wekt alleen maar irritatie.
hihi inderdaad . Ik was overigens wel benieuwd naar een foto - maar die is er dus niet. Ik kan me er namelijk weinig bij voorstellen....
Vind ik ook. Verder vind ik het belachelijk! Mag gelijk daar in de wet komen. BV tijdens het rijden is VERBODEN!!!! Is toch mega mega mega gevaarlijk?
Ach moet kunnen toch? We telefoneren, wisselen van muziek, roken een sigaret, eten ons broodje, geven onze kids op de achterbank een waarschuwing en discusieren met onze partner over het huishouden....dit alles tijdens het rijden, als dat allemaal kan dan moet het toch ook mogelijk zijn om je kind tussentijds te voeden. Bovenstaand is dus een grapje, ik ben pro BV, maar je kunt ook overdrijven....of teveel haast hebben en denken dat vrouwen niet voor niets kunnen multitasken en dus dit combineert om je verloren tijd weer in te halen. Hmm kort gezegd...dat mens is niet goed snik
ik vind het wel humor dat het uberhoubt in iemand zijn plaat opkomt. je kunt pro bv zijn en op verzoeke altijd en overal voeden ook overdrijven zeg.hoe stom kun je zijn. je brengt niet alleen jezelf en je baby in gevaar, maar als dat niet belangrijk genoeg is ook nog eens je medeweggebruikers.
Haha ja blup, voeden op verzoek wordt dan wel heel letterlijk genomen! Verder: zie het een beetje luchtig joh. Weet niet meer wie er over zo'n opmerking viel, maar juist door er een beetje leuke grappen over te maken hou je een onderwerp bespreekbaar.