Hoi mama's Mijn meisje is 5 maand en ik geef al even lang bv... Nu ben ik sinds maandag opnieuw aan het werk en het kolven lukt absoluut niet goed... Nu heb ik toen mijn dochter 7 weken was een borstontsteking gehad en daarvoor Syntocinon gekregen van mijn gyn... Dit werkt perfect om mijn tsr op te wekken, jammer genoeg is dit flesje leeg (( Ik heb al rondgebeld nr mijn ha, gyn, apotheken en krijg het hier in België niet vast, zou ten vroegste eind januari besteld kunnen worden... Nu merk ik vandaag al een enorme productiedip, omdat ik niet genoeg gekolfd krijg (( Ik wil graag nog even door gaan, maar het lukt niet zonder dit wondermiddeltje... Kan iemand me hier aan helpen? Ik vergoed uiteraard alle kosten... Ik zou zo gelukkig zijn!
Wat raar dat het pas eind januari besteld kan worden. Heb je ook bij apotheken in een stad verderop geprobeerd? Ik geef al twee jaar geen bv meer dus ik kan je er niet aan helpen, maar het werkte bij mij ook altijd perfect. Misschien kan je als je het niet kan krijgen domperidon nemen, dat heeft de lactatiekundige mij op een gegeven moment geadviseerd toen mijn productie terug liep. Het is eigenlijk een middel tegen misselijkheid maar heeft als bijwerking dat het je productie verhoogt. Misschien ter overbrugging tot je syntocinon er is? (ik ben natuurlijk geen arts, je zou het even moeten overleggen met je arts)
Wil morgen wel kijken of het ongeopende flesje wat hier ligt nog houdbaar is? En anders wil ik gerust een nieuw recept op mijn naam aanvragen, woon alleen totaal niet in de buurt vd grens dus ik vrees wel voor hoge bezorgkosten.
Ik heb net voor mezelf proberen te bestellen, maar er zijn leveringsproblemen. Pas week 6 zou er weer geleverd kunnen worden. Mijn apotheek heeft gelukkig via een andere apotheek nog een fles weten te bestellen. Misschien is dit voor jou ook een optie? Een paar apotheken afgaan?
Hier hetzelfde probleem. 10 februari kunnen ze hier eindelijk weer leveren. Half december konden ze niet meer bestellen en ze hhadden er nog 4 die heb ik mee gekregen maar de laatste in nu open. Ik hoop zo dat het weer leverbaar word