Ik ben 2 dagen na mijn eigen verjaardag uitgerekend 7 dagen na die van mijn zwager en 5 dagen na die van mijn opa en 10 dagen na die van ons neefje. Allemaal datums die ik moet proberen te vermijden haha voor zover dat lukt natuurlijk Zijn hier nog meer meiden uitgerekend rond hun eigen/man/familie/vrienden zijn/haar verjaardag?
Is toch juist leuk als je kindje eventueel op dezelfde dag jarig is Ik ben zelf op dezelfde dag jarig als mijn vader
Ja. Ik ben 24 mei uitgerekend. 17 mei is verjaardag van m'n nichtje. 31 mei is trouwdag schoonouders 2 juni is verjaardag van m'n schoonouders.
Bij mij wordt het ook spannend, 2 dagen na neefje en nichtje (geen tweeling, maar ook toevallig dezelfde datum geworden), 6 dagen voor ander nichtje en 7 dagen voor stiefvader. En dan ook nog 10 dagen na afgelopen jaar overleden schoonvader en nu hoopt m'n schoonmoeder dat het die datum wordt, maar dat hoop ik juist niet, lijkt me zo'n beladen datum, die sla ik liever over...
Hihi grappig. Ik zou het net gewéldig vinden moest m'n kindje op dezelfde dag jarig zijn als mezelf Ik ben op dezelfde dag jarig als m'n nichtje en vind dat zo speciaal
ja hier ook wel....ik vind het persoonlijk niet zo leuik hoor en hoop dat het op een andere dag gaat gebeuren. 13-7 uitgerekend: 30-6 eigen verjaardag 3-7 sterfdag van opa en moeder 5-7 verjaardag zwager 18-7 verjaardag moeder en tante 22-7 verjaardag zus
Haha, de natuur laat zich gelukkig niet sturen. Hier ook niet. Uitgerekende datum was 23 oktober. Dat zou ik sowieso niet halen want een inleiding (natuur wel gestuurd natuurlijk). Uiteindelijk begon de bevalling op 6 oktober en ben 7 oktober bevallen. 2 en 4 oktober zijn een tante en oom van onze kerel jarig (broer en zus van mij).
ik ben 2dagen na de verjaardag van mn schoonmoeder uitgerekend. nu hoop ik sowieso dat ik eerder mag bevallen, maar ik wil liever niet op haar verjaardag bevallen. (al wil zij dat dan weer wel) we gaan het meemaken, nog een aantal weekjes en dan weten we het.
Ik ben 27 juli uitgerekend, dat is de verjaardag van mijn opa... En er zijn nog meer mensen jarig rond die datum weet zo even niet wie... Ik wordt sowieso met 39 weken ingeleid dus de 20ste maar er is een grote kans dat het eerder wordt... Mijn vader is 16 juli jarig
Vorige zwangerschap was ik uitgerekend op datum van mijn overleden tante. Maar met 2 ling kon het wel eens eerder zijn (dus kans dat het mijn moeders verjaardag werd) en het werdt op de dag van mijn vaders verjaardag
Mijn uitgerekende datum is 12 juni, maar aangezien het een tweeling is, zullen ze waarschijnlijk wel eerder komen. In de laatste week van mei is mijn man jarig en is ook onze trouwdag, ze zouden zomaar op een van die dagen geboren kunnen worden. Maakt ons eigenlijk niet zoveel uit, het heeft dan ook wel weer wat speciaals!
Ik ben 28 augustus uitgerekend en zelf 19 augustus jarig. Zou het niet erg vinden als hij op mijn verjaardag geboren zou worden.
Mijn jongste is van 3 oktober, ik ben 25 oktober uitgerekend, het zelfde als twee jaar geleden bij de jongste, Met de oudste twee spontaan met 36 weken bevallen de jongste met 37 weken ingeleid, zal deze zwangerschap ook gebeuren als ik tussen de 36 en 37 weken niet spontaan beval, word dus nog spannend welke datum deze kleine kiest als ik niet spontaan beval zal het rond 5 oktober wezen.
Hier zitten in de familie alle verjaardagen bij elkaar 16-09 vader 6-10 broertje 13-10 ik 25-10 moeder 4-11 uitgerekend Dus volgt elkaar mooi op zo!
Ja wij hadden het ook "goed geprikt" bij de oudsten.... we zijn nu allemaal binnen zes weken jarig. Daaromheen/tussendoor nog drie schoonzussen/zwagers, twee nichtjes, neefje, mn vader en mn zus Bij de jongste dochter was ik uitgerekend op mn vaders verjaardag. De derde zwangerschap was ik de tweede helft oktober uitgerekend met de verjaardagen van mn moeder en schoonmoeder in de eerste week november.
Wat grappig zeg zoveel uitgerekend rond verjaardagen van familie/jezelf ik wil liever niet op d erjaardag van me zwagertje bevallen, hij wil dat echt niet hebben (puber) Achja we gaan het mee maken tegen die tijd
Hier 31 juli uitgerekend. 2 Aug is mijn nichtje jarig, 6 Aug mijn schoonmoeder 7 Aug mijn tante en 8 Aug ik zelf! Kan dus nog leuk worden
Bij ons dochtertje. 26 juni uitgerekend en 22 juni ben ik jarig. De vliezen broken op mijn verjaardag. Maar ze is uiteindelijk op 24 juni geboren