Ik heb een spray gehaald omdat ik volgende week aan het werk ga. Ik kolfde af en toe en soms bij veel stuwing. Kreeg niet altijd toeschietreflex vandaar. Nu heb ik die spray 3x sávonds gebruikt maar er gebeurd dus. Doe ontspanningsoefeningen. kijk babyfoto's, maar krijg alleen de voor melk eruit nog geen 5cc. Vanmiddag wou meisje maar uit 1 borst ze had genoeg, dus denk ga andere borst kolven toeschietreflex is nu geweest. Maar kolven wou niet. Spray gebruikt, gebeurde weer niks. Hoe kan dit???????????
iemand tips?? Gebruik 1 neusspray en doe het volgens de bijsluiter. Hoe komt het dat er nu niks gebeurd. Zit er erg mee. Straks zit ik op het werk en kan ik helemaal niet kolven en heeft mijn meisje straks niet genoeg te drinken.......Andere die dit ook hadden?
Wat ik heb gehoord is dat het niet bij alle vrouwen werkt.. Kan je helaas verder geen tips geven. Bij mij werkte die eerst ook niet. een paar weken later weer eens geprobeerd en nu werkt hij (meestal) wel..
Ik krijg er nooit een voelbare tsr mee, maar bij mij ging de melk toch wel harder stromen. Misschien proberen er heel erg bij te ontspannen, en rekenen op niks... Ik snap dat je er stress van krijgt, maar dat helpt natuurlijk alleen maar tegen. Bij mij werkt een borst kolven als ze aan de andere gedronken heeft ook niet zo goed als je zou denken. Alsof je lichaam denkt: zo, die heeft gedronken, en dan de melk weer terugneemt oid.
Is de spray niet over de datum? Of zit ie er tegenaan? En heb je wel een kolf die geschikt voor je is?
de spray heb ik net opgehaald. En het kolven lukte eerder wel redelijk (50 cc per borst), heb een medela mini electric. Maar heb me er bij neer gelegd dat we het gewoon gaan proberen, lukte het niet dan krijgt ze die 2 voedingen overdag opvolgmelk. Ik ga 1-2 dagen per week werken dus denk niet dat het funest is voor de gehele BV als het kolven niet lukt. En ze is nu 6,5 mnd dus belangrijkst aan BV heeft ze gelukkig gehad. Ze is nu voor het eerst ene halve dag naar de opvang, dus zal het over een uurtje is gaan proberen met kolven.
mij mij hielp een groot glas drinken... en ik heb bewust een enkele, ik lees namelijk een boekje (bij voorkeur over babies) en zit relex te lezen. Dit helpt bij mij. Ik weet niet welke borsten je hebt, maar misschien is een andere opzetstuk beter passend en zuig het beter vacuum. succes brenda
2e keer kolven ook 60 cc. Al erg blij mee. Ook opeens krachtig toeschietreflex. de kolf kan het haast niet aan en moest even de vacuum vebreken van de klf zodat de kop met melk leeg liep. Kwam zelfs druppeltje melk beetje uit de achterkant. Is dat normaal als het de hoeveelheid niet kan verwerken?