BV & bekkeninstabiliteit

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Klein, 11 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Het lijkt me beter dat dit topic gesloten word. Ik voel me behoorlijk aangevallen, jammer dat het zo moet!

LK heb ik hier juist over gesproken en bv & kv gaan prima samen!! En ja ik heb hier ervaring mee door mensen om mijn heen. Met goede begeleiding en een afbouw schema is het hun prima gelukt rond 3 mnd omdat zij gingen werken.

2. Eefie2

Eefie2 Bekend lid

17 jul 2012
    804
    0
    0
    Natuurlijk kun je naar twee voedingen gaan met drie maanden en dat een poosje volhouden. Maar negen van de tien keer lukt dit niet voor langere tijd. Ik denk dat daar de spraakverwarring ligt. Dus als je echt lang wilt blijven voeden dan zou het kunnen dat dat niet gaat lukken als je al zo snel naar twee voedingen gaat. Maar als je dat niet van plan zou zijn dan kun je natuurlijk gewoon uitproberen hoe langje productie het volhoudt.

3. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh, je wilt een afbouwschema? Ja, dan snap ik het.

Succes!

4. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.809
    5.946
    113
    Vrouw
    Schoonzus heeft ook voorzichtig afgebouwd.Had enorme overproductie.
    Zat met 4 maanden op 2 voedingen.
    Nog geen 3 weken later:einde bv
    Bij nr 2 ging het precies hetzelfde.

Dus afbouwen, dat is het idd.Naar 2 voedingen en dan naar 0 (snel).
    Maar natuurlijk,als dat juist de bedoeling is,prima!

5. Mamajuli2008

Mamajuli2008 Actief lid

11 okt 2011
    295
    4
    18
    NULL
    NULL
    Toen ik na 10 maanden bij de fysio kwam voor mijn bekken en aangaf dat ik nog bv gaf zei ze dat dat niet door de bv kwam omdat dat een ander soort hormoon is.
    Ik heb niet gemerkt dat het na het stoppen beter ging, heb nu ( ruim 2 jaar later en een klein jaar na het stoppen met de bv) nog steeds veel last.

6. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    je lichaam maakt als je bv geeft na de zwangerschap nog steeds hormonen aan die je botten en bekken weker maken en dus bekkenklachten kunnen blijven geven. Het is een afweging die je maakt.

Deel Deze Pagina