Steek in borst en pijnlijke tepel

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door dolfijn73, 21 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijn73

dolfijn73 Actief lid

1 mei 2010
    192
    0
    0
    Hoi Teddy,

Ik heb al een tijdje een pijnlijke linkertepel. De ene keer meer dan de andere keer maar wel altijd links. Nu heb ik ook al enige tijd soms steken in die borst, meestal is dit van korte duur maar sinds een paar dagen is het duidelijk na het voeden en vandaag gewoon de hele dag door, wel met vlagen ook. Maar wel aanwezig. Zag er net gewoon tegenop om met links te voeden...

Op de tepel zit ook een soort wit plekje na het voeden, lijkt een soort blaar ofzo. Doet ook pijn. Zit me af te vragen of dit symptomen van spruw kunnen zijn? rechter tepel lijkt vandaag ook pijnlijker te worden...
    Mijn meisje wordt natuurlijk steeds groter en soms denk ik dat ze al tandjes gaat krijgen, want zuigt veel op handjes ook laatste tijd. Zij heeft voor zo ver ik weet geen symptomen van spruw.

Weet jij wat dit kan zijn?

2. Teddy

Teddy Bekend lid

20 okt 2011
    695
    0
    0
    Hoi,

Ik vind het heel erg als spruw klinken. Om nog vandaag/morgen met de behandeling te kunnen beginnen kun je contact opnemen met de huisartsenpost. Vaak willen die wel een recept klaarleggen op basis van de symptomen en jouw omschrijving van het probleem.

Beterschap. In de link staat alle informatie die je nodig hebt.

Deel Deze Pagina