Gister is mijn meisje 6 maanden geworden, en ik geef dus gewoon al 6 maanden borstvoeding!!! Vanaf het begin is het niet altijd even makkelijk geweest, duf kindje die slecht dronk door te hoge billi en bloedende tepels van de kloven! Daarna overproductie waardoor ze zich verslikte en blauw aanliep omdat ze moeite had met weghoesten. Maar dus al 6 maanden! en het gaat nu zo natuurlijk dat ik er gisteren niet eens bij stil stond, want het gaat zo vanzelf! Nou ik vond dit toch wel even heel erg leuk toen ik er aan dacht en ik heb ondanks de vele vragen nog geen einddatum in zicht! We zien het wel, we genieten er nog veel te veel van!
Bedankt! Als ik nog denk aan de 3 ziekenhuis bezoeken die we vlak na haar geboorte hebben meegemaakt waar de zusters er flessen kunstvoeding in wilde duwen omdat ze niet goed genoeg aan kwam enzo ben ik zooo blij dat ik op mn strepen heb gestaan! Echt genieten dit!
Hartstikke goed van je/jullie! Ik weet uit andere topics dat je nou niet bepaald veel steun en inlevingsvermogen van je familie hebt gekregen qua borstvoeding, dus vind het extra goed van je dat je toch lekker hebt doorgezet en je kindje de beste voeding hebt gegeven en nog steeds geeft! Mooie foto. Blijf lekker doorgaan zolang het voor jullie beide goed voelt.
Hey, van harte (jullie allebei) Yara mag heel blij zijn met zo'n moeder. Ik weet nog wel dat toen we alllemaal een maand of 6 zwanger waren je nog zo twijvelde en je zelf niet echt als bv mama zag... en kijk nu eens!!
Ja goed he! Ben er echt in gegroeid, en als ik nu terug denk is het ook best een logische keuze aangezien ik iemand ben die dingen graag ''op gevoel'' doet!
Fijn dat je zo hebt doorgezet, wat vervelend van die ziekenhuisbezoeken en dan ook nog eens de fles erin. En dan ben al ene beetje emo en je hormoonhuihouding is niet op orde.... Knape van je dat je je poot stijf hebt gehouden en kijk nu eens????Heelrijk toch? Wij genieten er ook nog steeds zo van