Hey meiden, even een vraagje... Ik lig al 3 dagen op bed met buikgriep. Ontlasting is sinds die tijd wat dunner maar sinds vanochtend echt diarree.... Ik probeer zoveel mogelijk te drinken maar heb het idee dat het er allemaal direct weer uit loopt. Verder eet ik ook niet erg veel, dat verergert de buikkrampen alleen maar nl. Ben een beetje bang dat mijn productie terug zal lopen en mn zoontje niet genoeg binnen zal krijgen, is deze angst terecht? En zo ja, wat kan ik er aan doen? Imodium mag bijv niet icm bv...
volgens mij heeft ziekte niet veel te maken met de BV productie. ik ben tijdens mn BV periode twee keer ziek geweest met griep en heb in productie niets gemerkt. had gewoon genoeg... ik zou veel blijven drinken, ik heb gehoord dat bv met sporten je op moet passen dat je melk niet verzuurt...maar ik heb ook gesport en gevoed op t sportveld haha!ik zou soepjes proberen te eten...veel vocht. ziek goed uit en maak je niet al te druk. je kleine krijgt nu rechtstreeks jouw antistoffen en dat is helemaal goed! heel vervelend voor jou dat wel...wat moeten wij moeders doorstaan voor het welzijn van ons kindje he? sterkte en beterschap