Hoi meiden, een bewaarvraagje Ik werk 3 dagen p/w en alles wat ik de ene dag kolf geef ik de keer daarna mee. Nu heb ik gister 2 volle voedingen gekolfd direct in de fles en zou Tegan vandaag naar het kdv gaan. Maar mevr heeft koorts en is verkouden en moet dus thuis blijven. Nu hoef ik pas donderdag weer aan het werk. Kan ik deze bv in de koelkast bewaren tot donderdag of kan ik het met fles en al invriezen?
Gekolfde melk is vijf dagen houdbaar, gekoelde melk is beter dan ontdooide...denk je dat ze donderdag al beter is?
Ik denk het wel de koorts is al aardig gezakt, ze heeft nu alleen nog een flinke snotneus. Daarmee zou ze naar het kdv mogen. Dit was ook meer een extra rustdag voor haar, gister was ze namelijk rustig bij oma, het kdv is een stuk drukker
Ik zou het gewoon in de koelkast bewaren, het schijnt idd 5 dagen in de koelkas te kunnen, zelf houd ik liever 3 dagen aan, maar dan zit je nog goed met donderdag.
Ik zat idd ook al een beetje met die 3 dagen, vandaar dat ik het even vraag Ik denk dat ik het maar achter in de koelkast laat staan tot donderdag.
IN de koelkast blijft alles levend. Zelf werd ik er zenuwachtig van en deed ik alles in de vriezer, en ontdooide de avond ervoor in de koelkast. Maar dat is iets vreemds van mij geweest.