Sinds een paar weken ben ik de bv aan het afbouwen en geef ik flesvoeding, butrilon hypoallergeen. Nu heeft Indy ineens groene poep. Is dit bij jullie kindjes ook zo???
Maury had dit inderdaad ook toen ik overging van BV naar Hypoallergeen flesvoeding. het schijnt normaal te zijn als je overstapt van voeding. Maury heeft dit 2 daagjes gehad en toen was het weg!
Groene ontlastin is heel normaal bij hypo allergene voeding. Wij zijn sinds een week over naar standaard voeding en nu is hij ook pas van de groene ontlasting af (en het stinkt een stuk minder Hier hoef je je echt geen druk om te maken, is helemaal normaal!
Dat is normaal bij hypoallergeen. Kan ook te maken hebben met de darmen, die worden zwaarder belast met kunstvoeding en geven daarom afwijkende poep.
bij standaard stinkt het minder? ik stap gelijk over (grapje hoor) hier na de bv ook ha, ook donker groene poep, en stinken! echt niet normaal
ja echt een stuk minder. normaal roken we het direct als we z'n kamer opliepen. nu heb ik het pas door als ik hem ga verschonen.wat een verschil!
haha ja, dat komt me bekend voor. Vanmorgen was ik justin de fles aan het geven en had af en toe zo iets van....wat rare lucht komt af en toe langs waaien. Was dus een poep luier....met hypo allergeen was het op ruime afstand al op te merken. Ook laathij veel minder windjes en ook die stinken niet meer. Raar wat voeding kan doen!
haha inderdaad! hier ook veel windjes, en ik maar controleren in z'n luiers anders gaat die stank nooit weg als z'n broek vol zit en ik denk dat het een windje is
ohhh.... komt door de voeding! Ben ook overgestapt van bv naar hypo, jeetje wat een lucht komt er uit dat kind zeg! Wel weer een geruststelling dat het zo "hoort", dat de boel dus niet van slag is
is normaal, staat ook op het internet dat dit kan gebeuren,,, hier had ze het ook. Wij schrokken eerst ook hihihi
Hi, Xavi heeft sinds een paar weken volledige fv. Ontzettend groene poep en stinken. Alleen heeft hij geen HA melk. Ik vraag mij dus af of dit ook normaal is. Hij krijgt wel bij elke voeding een klein (echt weinig) beetje rijstebloem tegen het spugen.
In dat geval klinkt het toch wel als overbelaste darmen. Rijstebloem heeft weinig nut bij spugen, maar kinderen kunnen er wel flink last van krijgen. Waarom niet gewoon johannesbroodpitmeel tegen het spugen?