Hallo, Onze dochter krijgt inmiddels 5 maanden fulltime de borst en nu mag ik weer gaan werken per volgende week. Helaas is er binnen mijn werk geen garantie dat ik kan afgezonderd kan kolven omdat ik veel onderweg zal zijn. Om gedoe te voorkomen, ik zie mezelf niet kolven op een parkeerplaats, ben ik de bv aan het afbouwen en probeer ik haar te laten wennen aan flesvoeding. Van het CB heb ik het volgende schema mee gekregen. BV-FV-BV-FV-BV BV-FV-FV-FV-BV Sinds deze week ben ik begonnen met Nutrilon standaard 1, maar madame spuugt de volledige fles uit en duwt haar tong tegen de speen alsof ze het niet lekker vindt. Zijn er tips om haar toch te laten wennen, ze gaat volgende week naar de creche en ik zou graag willen dat ze daar ook Flesvoeding geven, ik ben zo bang dat ze anders honger heeft de hele dag. Alvast bedankt,
Misschien kun je haar eerst een fles geven (of een halve) met 3 delen moedermelk en 1 deel kunstvoeding. Als dit goed gaat kun je de verhouding moedermelk / kunstvoeding langzaam gaan wijzigen tot het alleen kunstvoeding is. succes Linda