bv en gewicht mama

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door goele26, 10 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Hoi, hier gingen de laatste 8 kilo wat traag naar mijn zin. maar ineens rond de 5e maand vloog het er af en nu weeg ik zelfs iets minder dan voor mijn zwangersschap (geef nog volledig BV). Wat blijft is mijn slappe buikje, buikspieren oefenen helpt zeker, doe ik dat een paar dagen niet (wat nu ik weer werk veel voor komt), dan hangt ie daar weer!

2. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

4 sep 2007
    538
    0
    0
    Hoi,

Ben in de zwangerschap 22 kilo aangekomen en mijn gewicht stabiliseerde zich erg snel tot nog 11 kilo te zwaar. Hier zit ik nu dus al zes weken mee. Ik eet niet veel en geef volledige borstvoeding. Ik probeer iedere dag minstens een half uur te bewegen.

Het is normaal dat je nu door de hormonen nog vet vasthoudt, want je kindje heeft het opgebouwde voorraadje nu nodig. Na zes maanden schijn je hormonaal af te vallen...

3. kitana

kitana Actief lid

12 dec 2007
    411
    0
    0
    Zwijndrecht
    hey

mijn zoontje is nu 4 maand en half en ik was 3 dagen na mijn bevalling als 2 kilo meer kwijt dan voor mijn zwangerschap. voor de zwangerschap 58 kg 3 dagen na de zwanger 56 kg nu weeg ik 51 kg. ik geef mijn zoontje ook de borst.

Deel Deze Pagina