Beste Teddy, Ik had een tijdje geleden al een vraag gesteld over het feit dat ons zoontje zijn schema in de war schopt. Nu heb ik het 'oude' schema helemaal losgelaten en laat hem helemaal zijn eigen gang gaan qua voedingen. In het begin ging het goed, kwam ongeveer 5x overdag en 1x 's nachts. Echter de laatste week komt hij om de 2 a 3 uur 's nachts en laat er overdag rustig 4 a 5 uur tussenzitten en zit ik inmiddels op 8 voedingen. Het probleem ligt volgens mij niet aan mijn productie, ik kolf met gemak in 5 minuten 250 ml per keer. Heb jij enig idee wat ik hier aan kan doen?? Alvast bedankt!
Hoi, Heftig he, die veelvuldige nachtvoedingen. Ik vermoed dat hij "last heeft" van regeldagen (nachten). Die gaan weer over. Wat in deze situatie ook heel goed werkt is een doek over de wekker leggen of de wekker omdraaien. Door niet te weten hoe laat het is en er maar gewoon in mee te gaan wordt de situatie niet anders, maar het gevoel er over wel. Is er een voedende moeder groep bij jou in de buurt? Ik heb altijd van die groepen gedaan en moeders vonden het heel fijn om hun frustraties daar te delen en te horen dat andere moeders ook vaak 's nachts aan het voeden zijn. Echt, het gaat weer over. Hou vol!