Onze kleine laat nooit vrijwillig de tepel los, ik moet hem zelf altijd afkoppelen. Het lijkt wel alsof hij nooit genoeg heeft haha. Ik laat hem een kwartier of soms 25 minuten doordrinken, hij laat echt niet los hihi.
Hier ook hoor. Alleen zo'n 15 tot 20 minuten nadat ze in slaap is gevallen wil het wel eens voorkomen dat ze los laat, maar dat is maar heel zelden. Ik maak me er maar niet druk om en haal Kyra er gewoon vanaf als ze geen honger meer heeft en als het me niet uitkomt om haar te laten sabbelen.
Dat heb ik ook hoor... als hij heel lang drinkt en niet echt actief meer gaat slikken (rond de 15/20 min) dan haal ik hem los en dan gaat hij lief spelen hoor!
Ja ik heb dat precies hetzelfde, als ik merk dat hij aan het spelen is etc, dan haal ik hem eraf. Mijn tepel moet geen speen worden hihi.
15-25 minuten? Jayro drinkt vaak wel langer dan dat, voor die tijd laat hij ook niet echt vaak los hoor. Ik laat hem dan makkelijk 30-40 minuten doordrinken, misschien nog wel langer, zou dat kwaad kunnen? Kan je een beeb ook overvoeden? Hij drinkt niet non-stop hoor, hij neemt wel kleine pauzes tussendoor. Maar loskoppelen, heeft ie dan niet gewoon nog honger? Ik doe het wel eens als hij te lang doordrinkt en dan mijn borst echt ontzettend gaat steken. Maar dan hapt ie nog wel, en leg ik hem aan de andere, waar ie ook nog een tijd door drinkt.
Ik had dat ook met Thirza, de eerste weken. Achteraf had ze gewoon net niet helemaal voldoende kracht om lekker door te drinken, dus ze nam af en toe een pauze, al liggend aan m'n borst. Deed ze wel 3 kwartier over 1 borst. Na een paar weken werd dat minder, zeker toen mijn voeding erg goed op gang kwam, (en het er gewoon uitspoot zodra ik m'n borsten aanraakte). Inmiddels drinkt ze in max 10 minuten een borst leeg.
Hier laat Sylvano ook nooit de tepel vanzelf los,al shij lang drinkt valt hij soms in slaap en dan voel ik echt zijn tongetje tegen mijn tepel aan gaan,hier koppel ik hem ook vaak los hihi