Als je voor het eerst weer ongesteld wordt terwijl je borstvoeding geeft, hoe lang kan het dan ongeveer duren voordat er weer enige regelmaat in de cyclus zit? Ik ben vorige maand voor het eerst na de bevalling weer ongesteld geworden. Dat is nu bijna 5 weken geleden en ik zit nu echt in afwachting wanneer het weer komen gaat. Best vervelend, steeds slipgluren. Hoop dus dat het maar snel komt, dan ben ik er weer vanaf. Of kan het ook nog weken duren?
Volgens mij was ik rond de kerst (beeb 4mnd) soort van mini-ongesteld (met de mood swings die erbij horen, en de krampen.... grrrrr... je kunt beter zwanger zijn! ) Maar daarna niks meer gezien! kVind het wel lekker zo. Laat die regelmaat nog maar even zitten hoor. 1x per jaar is genoeg :-D Alleen ukkie gaat nu leren "echt" eten, dus ik denk dat de ongesteldvrijheid zn langste tijd gehad heeft
ik ben nu twee keer ongesteld geweest en niet zo'n beetje ook niet....het loopt er gewoon uit! alsof je een kopje omkeert... Maar geloof dat er maar iets van 3 weken tussen zat....dus hier nog geen regelmaat. Lastig he!